تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی یک سگ با صاحب در گذشته خود در بیمارستان+تصاویر

یکی از نادرترین صحنه های احساسی جهان که یک سگ در بیمارستان قبل از اهدای عضو صاحبش رقم زده را در مطلب زیر ببینید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رایان یسن 33 ساله که مدت های طولانی سردرد داشت و فر می کرد که به میگرن مبتلا است. او یک روز به علت سر درد شدید به بیمارستان مراجعه کرد اما این زمان دیگر برای درمان خیلی دیر بود. رایان چند ساعت بعد به علت خونرزی مغزی شدید بیهوش شده و به کما رفت.

میشل،خواهر یسن پستی ر ا در صفحه مجازی خانوادگی با دوستان، آشتنایان برادرش به اشتراک گذاشته در که در آن نوشته شده بود برای  خداحافظی با برادرم در روز 30 نوامبر در بیمارستان جمع می شویم.

نادرترین صحنه احساسی جهان/ خداحافظی یک سگ با صاحب در گذشته خود در بیمارستان نادرترین صحنه احساسی جهان/ خداحافظی یک سگ با صاحب در گذشته خود در بیمارستان

خواهر یسن میشل، یک فیلم ویدئویی از مراسم خداحافظی منتشر کرده و در زیر آن نوشت:

از مسئولان این بیمارستان متشکریم که شیرین ترین لحظات را برای ما رقم زدند و به ما اجازه دادند تا سگ برادرم را به اتاق او بیاوریم و او هم بتواند با برادرم خداحافظی کند. شاید این موضوع برای شما مسخره به نظر بیاید اما اگر برادر من را می شناختید متوجه می شدید که چرا از این موضوع تا این اندازه خوشحال شدیم. برادر من عاشق سگ شیرین خود بود. افراد زیادی با دیدن لحظات غم انگیز خداحافظی سگ رایان با او از خانواده اش خواستند تا این حیوان رابه آن ها سپرده تا مانند رایان از این سگ مراقبت کنند.

نادرترین صحنه احساسی جهان/ خداحافظی یک سگ با صاحب در گذشته خود در بیمارستان نادرترین صحنه احساسی جهان/ خداحافظی یک سگ با صاحب در گذشته خود در بیمارستان

گفتنی است؛ اعضا بدن رایان یسن به افراد زیادی اهدا شد و قلب او اکنون در بدن یک پسر 17 ساله می تپد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی یک سگ با صاحب در گذشته خود در بیمارستان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..