تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم وحشتناک حمله یک روح واقعی به زن جوان! 18+ -آکا

1395/09/24

سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها ,[categoriy] فیلم وحشتناک حمله یک روح واقعی به زن جوان 18

فیلم وحشتناک حمله یک روح واقعی به زن جوان! 18+ -آکافیلم وحشتناک حمله یک روح واقعی به زن جوان! 18+ -آکا

آکاایران: فیلم وحشتناک حمله یک روح واقعی به زن جوان! 18+

آکاایران: فیلم واقعی از یک روح ترسناک که به زن حمله می کند!

در این فیلم وحشتناک یک روح واقعی یا شبح به زن بیچاره حمله می کند که تصاویر این رو شرور توسط دوربین های مداربسته در لابی هتلی در کشور مالزی شکار شده است. این زن در حالی که

به گزارش آکاایران: این زن که به تنهایی روی صندلی نشسته ناگهان متوجه صدایی از پشت سرش می شود و متوجه می شود که صندلی اش تکان می خورد که ناگهان از روی صندلی پرت می شود.

وی که دچار وحشت شده تلاش می کند تا از آنجا خارج شود که در این لحظه تمام میز و صندلی موجود در لابی هتل به شکل عجیبی سد راه وی می شوند. در پایان این زن دچار بیهوشی شده و روی زمین می افتد. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم وحشتناک حمله یک روح واقعی به زن جوان! 18+ -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..