تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین شریعتمداری: حتی اگر اوباما تمدید تحریم‌ها را امضا نکند باز هم نقض برجام است

حسین شریعتمداری: حتی اگر اوباما تمدید تحریم‌ها را امضا نکند باز هم نقض برجام است

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت:مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه روحانی می‌خواهد مسئولیت برجام را به گردن دیگران بیندازد، تاکید کرد: آقای روحانی خودشان قبلاً گفته بودند که همه مسئولیت‌ها بر عهده من است.

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره ادعای برخی که می‌گویند تا تحریمها به امضای اوباما نرسد نقض برجام محسوب نمی‌شود، گفت: اگر رئیس‌جمهور آمریکا تمدید تحریم‌ها را امضا نکند باز هم تصویب آن خودش نقض برجام است چراکه قرار نبود تحریمی اضافه شود اما آنها تحریم جدیدی را اضافه کردند.

شریعتمداری با اشاره به اینکه رئیس‌‌جمهور آمریکا ممکن است قانون تمدید تحریمها را امضا نکند و با استفاده از اختیاراتش 3 تا 6 ماه آن را به تأخیر بیندازد، متذکر شد: آیا بعد از 3 یا 6 ماه باز این تحریمها هست یا خیر؟بنابراین تحریم‌ها وضع شده و این نقض برجام است. لذا دولت باید هرچه زودتر اقدامات مقابله‌جویانه را انجام دهد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه روحانی می‌خواهد مسئولیت برجام را به گردن دیگران بیندازد، خاطرنشان کرد: آقای روحانی خودشان قبلاً گفته بودند که همه مسئولیت‌ها بر عهده من است. مقایسه بین رهنمود‌ها و هشدا‌رهایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند با آنچه که مسئولان انجام دادند، نشان می‌دهد یکی از مشکلات اصلی برجام این بود که مسئولان در مسیری که رهبری تبیین فرمودند حرکت نکردند و کار را به اینجا رساندند.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین شریعتمداری: حتی اگر اوباما تمدید تحریم‌ها را امضا نکند باز هم نقض برجام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..