تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعبیر محمدرضا زائری از كار ارزشمند جهاد دانشگاهي

محمد رضا زائری با انتشارپستی در صفحه اینستاگرامش از اهمیت كار ارزشمند جهاد دانشگاهي گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری"  فعال فرهنگی، با ارزشمند شماردن برگزاری مناظره دانشجویی در جهاد دانشگاهی عنوان کرد : اهميت كار ارزشمند جهاد دانشگاهي زماني بيشتر روشن شود كه توجه كنيم بسياري از اين دانشجوها در آينده به فعاليتهاي سياسي و اجتماعي مشغول خواهند بود.

زائری نوشت:
"ديروز براي داوري بخشي از مرحله پاياني و كشوري مسابقات مناظره دانشجويي در دانشگاه تهران بودم. فضاي جدي و در عين حال آرامي در رقابت بين گروهها جريان داشت و تجربه ارزشمند و قابل توجهي بود. اهميت كار ارزشمند جهاد دانشگاهي زماني بيشتر روشن شود كه توجه كنيم بسياري از اين دانشجوها در آينده به فعاليتهاي سياسي و اجتماعي مشغول خواهند بود و حتى اگر به عنوان يك شهروند عادي هم بخواهند زندگي خود را ادامه دهند اين تمرين مي تواند آنها را براي تعامل و ارتباط صحيح و معقول با ديگران آماده كند و بياموزند كه چگونه با ادب و احترام و بدون توهين و تشنج و عصبيت و رفتارهاي غير منطقي و غير عقلاني با ديگران سخن بگويند و حرف خود را بر زبان بياورند و براي استدلال و منطق خود بيش از زور بازو و صداي بلند ارزش قائل شوند."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعبیر محمدرضا زائری از كار ارزشمند جهاد دانشگاهي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..