تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی اورتون در دیدار مقابل آرسنال

کد خبر: ۴۴۱۳۶۹

۲۰۳  بازدید

اورتون موفق شد در گودیسون پارک، آرسنال را 2 - 1 شکست دهد تا تیم ونگر بعد از چهارده هفته در لیگ برتر شکست بخورد.

 وبسایت نود: اورتون در یک بازی جذاب موفق شد آرسنال مدعی را در خانه خود با نتیجه ۲-۱ شکست دهد تا فشارها روی این تیم کمتر از قبل شود. آرسنال هم بعد از باخت در هفته ی اول مقابل لیورپول در لیگ جزیره، این بار مقابل دیگر تیم بندر لیورپول شکست خورد. در شانزده هفته لیگ برتر، آرسنال فقط همین دو باخت را داشته است.

اما آرسنال بعد از حدود ده سال، دوباره در روز سه شنبه در لیگ برتر شکست خورد. آخرین بار این تیم در فوریه ۲۰۰۶ در لیگ برتر در مقابل لیورپول شکست خورده بود و از آن زمان به بعد، در ۱۷ بازی لیگ برتری در روز سه شنبه، تیم ونگر ده برد و هفت تساوی را تجربه کرده بود.

ضمن اینکه گل ویلیامز در این مسابقه، اولین گلی بود که آرسنال در این فصل از لیگ برتر، از ضربه ی کرنر دریافت می کرد. این برد، دومین پیروزی اورتون در ۱۹ بازی اخیر این تیم در لیگ برتر مقابل آرسنال بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی اورتون در دیدار مقابل آرسنال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..