تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

کد خبر: ۴۴۱۳۶۷

۲۰۴  بازدید

وبسایت نود: سایت یوفا، ترکیب یازده نفره ای از بهترین و امتیاز آورترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در پایان مرحله گروهی را روی وبسایت خود منتشر کرد. غایب بزرگ این ترکیب، کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال جهان است. رونالدو که در لیگ قهرمانان امسال عملکرد خوبی هم نداشته است، تنها دو بار گلزنی کرده و جایی در این ترکیب ندارد. در این ترکیب تیم بی ادعای کوپنهاگن، دو نماینده در خط دفاع سه نفره تیم منتخب دارد. این تیم با دریافت ۲ گل در شش بازی خود بهترین خط دفاعی این مرحله را داشت و با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به پورتو سوم شد و به لیگ اروپا رفت. این ترکیب بر اساس امتیازات کسب شده این بازیکنان در "تیم فانتزی" یوفا انتخاب شده است.

ترکیب منتخب مرحله گروهی به شرح زیر است:

دروازبان: یان اوبلاک با ۳۹ امتیاز (اتلتیکو مادرید)

مدافعان: آگوستینسون با ۳۴ امتیاز (کوپنهاگن)، اسکودرو با ۳۷ امتیاز (سویا)، یورگنسن با ۳۸ امتیاز (کوپنهاگن)

هافبک ها: کوارشما با ۳۶ امتیاز (بشیکتاش)، آندره سیلوا با ۴۱ امتیاز (پورتو)، اوزیل با ۴۴ امتیاز (آرسنال)، ریاض محرز با ۳۷ امتیاز (لستر)

مهاجمان: دریس مرتنز با ۳۹ امتیاز (ناپولی)، لیونل مسی با ۵۸ امتیاز (بارسلونا) ادینسون کاوانی با ۴۱ امتیاز (پاریسن ژرمن)

تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..