تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی دل سحر دولتشاهی برای ویشکا آسایش ضعف می رود +عکس

تاریخ نشر : سه شنبه 23 آذر 1395 مشاهده : 178 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

سحر دولتشاهی و ویشکا آسایش

سحر دولتشاهی 

سحر دولتشاهی با انتشار عکس زیر نوشت : ويشكاي عزيزم خيلي بهت افتخار كردم. به همه اتون در واقع اما دلم براي تو ضعف رفت . زيبا و با شكوه و درجه يك بودي روي صحنه. ميدرخشيدي. به به ...

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی «زاده ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران» بازیگرِ سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۸ برایش کاندیداتوری جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته است.سحر دولتشاهی‌توانست در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم عصر یخبندان به دست بیاورد.

زندگی شخصی سحر دولتشاهی

شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود، که البته بازی در تئاتر، موقعیت‌های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد. همین حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

تیپ سحر دولتشاهی، علی مصفا و... در جشنواره فیلم کن + تصاویر

عکسهای سحر دولتشاهی در سالروز تولدش

سحر دولتشاهی از عاشق شدن در نوجوانی و طلاق از رامبد جوان گفت ! / تیپ های مختلف وی در جشنواره +تصاویر

یاد خاطره جشن تولد سحر دولتشاهی با حضور برخی بازیگران سینما و اقوامش + تصاویر

سحر دولتشاهی در کنار مادرش + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی دل سحر دولتشاهی برای ویشکا آسایش ضعف می رود +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..