تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ از نمایشگر Y-OCTA در گلکسی اس 8 استفاده خواهد کرد

انتظار می‌رود از تکنولوژی نمایشگر Y-OCTA در مدل کوچک‌تر گلکسی اس 8 سامسونگ که صفحه نمایش ۵.۷ اینچی دارد، استفاده شود.

سامسونگ تکنولوژی نمایشگر Y-OCTA را به همراه گلکسی نوت 7 معرفی کرد. به لطف این تکنولوژی، کمپانی کره‌ای می‌تواند هزینه تولید نمایشگر و همچنین ضخامت دستگاه را کاهش بدهد.

در ساخت نمایشگر منحنی گلکسی اس 7 اج از یک غشا در زیر شیشه نمایشگر استفاده شده بود تا بتواند وظیفه شناسایی لمس‌های کاربر را بر عهده گیرد؛ اما تکنولوژی استفاده‌شده در ساخت نمایشگر Y-OCTA کاملا متفاوت است. این تکنولوژی به نحوی است که در مراحل تولید نمایشگر، حسگرهای لمسی به آن متصل می‌شوند.

این یعنی دیگر نیاز به غشای اضافی در زیر نمایشگر نخواهد بود و همین امر به باریک‌تر شدن دستگاه کمک می‌کند. الکترودهایی که در گذشته میان غشاها قرار گرفته بودند، حال در نمایشگر جای خواهند داشت.

تکنولوژی Y-OCTA به سامسونگ کمک می‌کند تا هزینه‌های تولید محصول کاهش یابد؛ زیرا کمپانی دیگر به خرید غشاهای شناسایی لمسی نیاز ندارد.

حال خبر جدید حاکی از این است که سامسونگ قصد دارد از تکنولوژی نمایشگر Y-OCTA در گلکسی اس 8 استفاده کند. همچنین گفته می‌شود از این تکنولوژی تنها در نسخه کوچک‌تر گلکسی اس 8 استفاده خواهد شد. گفته شده بود پرچم‌دار آینده سامسونگ در دو نسخه ۵.۷ و ۶.۲ اینچی رونمایی می‌شود.

انتظار می‌رود این تلفن هوشمند دارای حاشیه بسیار کم و نرخ نمایشگر به بدنه بسیار بالا باشد. سامسونگ قرار است از گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ از نمایشگر Y-OCTA در گلکسی اس 8 استفاده خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..