تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالاً سامسونگ از تکنولوژی نمایشگر نوت ۷ در گلکسی S8 استفاده خواهد کرد

امروز رسانه‌های کره‌ای خبر دادند که شرکت سامسونگ به‌احتمال‌زیاد تصمیم دارد از همان تکنولوژی نمایشگر فشرده‌ای که در نوت ۷ استفاده کرده بود و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کرد، در گلکسی S8 نیز بهره ببرد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

در این نمایشگرها که به Y-Octa موسوم هستند، سنسور لمسی با پنل نمایشی ادغام شده و دیگر به‌صورت یک لایه‌ی نازک جداگانه در زیر پوشش شیشه‌ای نمایشگر قرار نمی‌گیرد؛ این موضوع همچنین اندازه‌ی کنترل‌گر صفحه‌نمایش را نیز کاهش می‌دهد. به‌طورکلی شاید مجموع فضای صرفه‌جویی شده چندان زیاد نباشد اما در دستگاه‌های بسیار فشرده و نازک امروزی هر ذره‌ای از فضا با ارزش خواهد بود.

با توجه به این خبر امیدواریم سامسونگ همچنین دیگر فنّاوری‌های بکار رفته در نمایشگر نوت ۷ از جمله سازگاری با HDR10 را نیز به صفحه‌نمایش گلکسی S8 اضافه کند تا حیطه‌ی DCI-P3 را پوشش دهد. از آنجایی که در یک تا دو سال آینده محتوای HDR بیشتری برای تماشا تولید و در دسترس خواهد بود، بنابراین افزوده شدن امکاناتی از این دست به گلکسی S8 آن را تا حد امکان در برابر به پیشرفت‌های آینده‌ی تکنولوژی مقاوم خواهد کرد.

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالاً سامسونگ از تکنولوژی نمایشگر نوت ۷ در گلکسی S8 استفاده خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..