تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنسور اثرانگشت جدید احتمالی گلکسی S8 توسط شرکت Synaptic رونمایی شد

مدت‌هاست شایعات فراوانی در مورد بدون حاشیه بودن نمایشگر سامسونگ گلکسی S8 منتشر شده است، این شایعه‌ها همچنین از به حداقل رسیدن حاشیه پایین نمایشگر خبر داده‌اند که در این صورت سنسور اثرانگشت نیز از این بخش حذف شده و به ریز شیشه‌ی نمایشگر منتقل خواهد شد زیرا دیگر دکمه‌ی Home فیزیکی برای تلفیق این سنسور در آن وجود نخواهند داشت.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

امروز شرکت Synaptic که یکی از تولیدکنندگان سنسورهای اثرانگشت برای سامسونگ است، مدل جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده که به‌احتمال فراوان برای اولین بار به‌صورت تجاری در سامسونگ گلکسی S8 استفاده خواهد شد. سنسور اپتیکال اثرانگشت جدید برای قرارگیری در زیر شیشه‌ی نمایشگر طراحی شده و می‌تواند در شیشه‌ی ۲٫۵D پنل جلویی که حاشیه پایین نمایشگر را می‌پوشاند نیز بکار گرفته شود. این توضیحات شرکت Synaptic بسیار نزدیک به شایعاتی بوده که تا کنون به گوش ما رسیده است.

سنسور اثرانگشت جدید این شرکت همچنین مشکلی در تشخیص انگشتان خیس شما نخواهد داشت و شما میتوانید از آن زیر دوش آب نیز بهره ببرید، مگر آن‌که گوشی هوشمند شما ضدآب نباشد؛ اما این سؤال باقی است که آیا می‌توانید قفل گوشی خود را با بیش از یک اثرانگشت نیز باز کنید؟ به‌علاوه چون سنسور جدید درون شیشه‌ی روی نمایشگر ادغام می‌شود بنابراین باید از مقاومت بیشتری نیز برخوردار باشد و باید منتظر ماند و دید آیا این در صورت خط و خش برداشتن شیشه عملکرد سنسور دچار نقص خواهد شد یا خیر.

اگر دیگر شایعات نیز حقیقت داشته باشند نیازی نیست زمان زیادی تا رونمایی پرچم‌دار جدید سامسونگ صبر کنیم، زیرا این محصول احتمالاً بهار ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنسور اثرانگشت جدید احتمالی گلکسی S8 توسط شرکت Synaptic رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..