تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار شدید در مرکز شهر اهواز/ تخریب صددرصدی چند ساختمان

انفجار شدید در مرکز شهر اهواز/ تخریب صددرصدی چند ساختمان

امیر نجفی اظهار کرد: راس ساعت 17:52 امروز (23 آذر)، شهروندان با تماس به ستاد سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز حادثه انفجار در خیابان گندمی در محله باغ شیخ در مرکز شهر اهواز را گزارش دادند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله در قالب 3 تیم از ایستگاه مرکزی آتش نشانی اهواز به محل اعزام شدند و فرمانده وقت با حضور در محل مشاهده کرد که متاسفانه در اثر شدت انفجار، یک مجتمع مسکونی 30 طبقه به صورت صددرصد، دو واحد ویلایی دو طبقه همجوار به صورت صددرصد و یک واحد ویلایی پشت ساختمان نیز به صورت صددرصد تخریب شده اند.

نجفی ادامه داد: بلافاصله عملیات آواربرداری اجرایی شد و به لطف خدا و با تلاش بسیار زیاد آتش نشانان، 9 نفر از ساکنان به صورت زنده از محل خارج شدند.

وی گفت: پس از اطلاع از آخرین وضعیت حاضران و همسایه ها، آتش نشانان توانستند با انجام عملیات آواربرداری نقطه ای، آخرین نفر از ساکنان را که خانمی بود که زیر آوار مانده بود و متاسفانه فوت شده بود را از زیر آوار خارج کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد و تا زمانی که محل کاملا ایمن سازی شود آتش نشانان به عملیات ادامه می دهند.

وی افزود: با توجه به اطلاعات کسب شده درباره تعداد ساکنان، به نظر نمی رسد فرد دیگری در حال حاضر در زیر آوار مانده باشد ولی با این وجود آواربرداری همچنان ادامه دارد.

نجفی گفت: در حال حاضر به همراه معاون عملیات سازمان آتش نشانی اهواز، فرماندهان عملیات ایستگاه ها و 50 نیروی آتش نشان و همچنین انواع خودروهای امداد و نجات در صحنه حضور دارند.

وی اظهار کرد: از یک سو با توجه به این که خیابان محل حادثه برای انجام عملیات ترمیم فاضلاب حفاری شده بود، وضعیت خیابان چندان خوب نیست و از سوی دیگر شدت آوار بسیار شدید استو علاوه بر ساختمان هایی که به طور کامل تخریب شده اند، ساختمان های همجوار نیز به شدت خسارت دیده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: دلیل وقوع این انفجار در دست بررسی است.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار شدید در مرکز شهر اهواز/ تخریب صددرصدی چند ساختمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..