تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهمن ماه آغاز تصویربرداری "&am

به گزارش افکارنیوز،

حبیب الله والی نژاد مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج گفت: طی مذاکرات به عمل آمده سری پنجم سریال «پایتخت» با سرمایه گذاری سازمان اوج و با حضور گروه سازنده این سریال قطعی و پیش تولید کار نیز بلافاصله آغاز شده است.

مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج افزود: در حال حاضر فیلمنامه «پایتخت ۵» در حال نگارش است و به نظر می رسد تصویربرداری این سریال حدود ۴ ماه به طول بیانجامد. ضمن آن که در تلاش هستیم که تصویربرداری را از بهمن ماه آغاز کنیم.

والی نژاد درباره لوکیشن های سریال نیز بیان کرد: تصویربرداری بخشی از سریال در کشورهای بحرانی منطقه خواهد بود.

همچنین مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه اوج، درباره سرنوشت سریال تاریخی «هنگام بیداری» و تلاقی آن با تولید سریال «پایتخت» تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده پیش تولید «هنگام بیداری» همزمان با تولید سریال پایتخت ادامه خواهد داشت و پروژه مذکور متوقف نخواهد شد.

سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که قرار است برای پخش از سیمای ملی تولید شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهمن ماه آغاز تصویربرداری "&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..