تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش مازیار میری برای رسانž

به گزارش افکارنیوز،

مازیار میری کارگردان فیلم سینمایی "سارا و آیدا"  درباره مراحل ساخت این فیلم گفت: فیلم سینمایی «سارا و آیدا» با پشت سر گذاشتن مراحل فیلمبرداری، به نیمه راه تدوین رسیده است. در تلاش هستیم که هرچه سریع‌تر این فیلم را به پایان برسانیم.

وی درباره حضور این فیلم در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: ما فرم شرکت در سی‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌ایم و امیدوار هستیم فرصت حضور در این جشنواره را پیدا کنیم. بسیار نگران این هستیم که این فیلم به جشنواره فیلم فجر نرسد به همین خاطر در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این فیلم را آماده نمایش کنیم.

در فیلم سینمایی "سارا و آیدا" غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان و شیرین یزدان بخش به ایفای نقش می‌پردازند.

"سارا و آیدا" یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در تهران انجام خواهد شد. این فیلم فضای نزدیک به «سعادت آباد» اثر موفق این کارگردان دارد که در زمان اکران با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شده بود.

فیلمنامه این فیلم توسط امیر عربی به نگارش در آمده و مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آن‌ها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟»

از عوامل تولید «سارا و آیدا» می‌توان به: مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، طراح چهره‌پردازی: مهرداد می‌رکیانی، مدیربرنامه ریزی و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، صدابردار: ساسان نخعی، مدیر تولید: حسین اکبری، گروه کارگردانی: مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه: ندا آصف، فیلمبردار: امیر موسوی، دستیار فیلمبردار: مرتضی سبحانی، عکاس: آرزو اتحاد و مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش مازیار میری برای رسانž»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..