تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکاسانی که «حیوان درون» را نمایش می دهند

کد خبر: ۴۴۱۳۷۱

۱۴۲  بازدید

نمایشگاه «حیوان درون» به کوشش حافظ روحانی، سوگول کاشانی و ژوبین میراسکندری از روز جمعه 26 آذر ماه در گالری شماره‌ شش افتتاح می‌شود.

خبرآنلاین: نمایشگاه «حیوان درون» به کوشش حافظ روحانی، سوگول کاشانی و ژوبین میراسکندری از روز جمعه 26 آذر ماه در گالری شماره‌ شش افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه گروهی، هشت عکاس آثار خود را به نمایش می‌گذارند که عبارتند از رئوفه رستمی، زروان روح‌بخشان، رضا شریفی، محسن شاهمردی، نامدار شیرازیان، علی‌ قاضی، بهنام صادقی و مریم نیازاده.

در بخشی از نوشته‌ این نمایشگاه آمده است: «از همان زمان که پدران و مادران گمنام ما نخستین گله‌ گاو را بر دیوار غارها تصویر کردند نه فقط آموختند که هنر می‌تواند بیان کند که در عین‌حال قدرت یگانه‌ خود در دیدن و تصویر کردن توحش اطراف را نشان دادند و این همان زمانی بود که آن‌ها آرام‌آرام آموختند تا به مدد هوش خداداد از غارها بیرون بیایند، از همسایگی حیوانات فرار کنند تا تمدن ما را بسازند و از هراس زندگی در طبیعت بی‌منطق که بی‌دریغ دامان ساکنان حیات وحش را می‌گیرد، بگریزند.»

نمایشگاه «حیوان درون» از روز 26 آذر ماه در گالری شش برپا خواهد بود و تا روز جمعه، سوم دی‌ماه در معرض تماشای عموم خواهد بود. علاقه‌‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت چهار تا هشت بعدازظهر مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکاسانی که «حیوان درون» را نمایش می دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..