تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار سلامی: دیگر قدرت در انحصار آمریکا نیست

کد خبر: ۴۴۱۳۶۸

۱۵۴  بازدید

خبرگزاری مهر: سردار حسین سلامی عصر سه شنبه در اولین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در جهان امروز دیگر قدرت در انحصار آمریکا نیست ما به دشمن اعتماد و امید نبسته، نگران هیچ چیز نیستیم و  از تحریم های دشمن هراسی نداریم.

وی افزود: با تکیه بر نصرت خداوند  در همه حوزه ها پیروزیم، به مشکلات غلبه خواهیم کرد، عزتمان را با هیچ چیز عوض نمی کنیم و زیر پای هیچ دشمنی فرش پهن نخواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز کشورهایی در جهان وجود دارد که ۶۰سال در اشغال دشمنان است چون در آن سرزمین، مردان و زنان شهادت طلب و مجاهد وجود ندارد تا برای نبرد با دشمنان از یکدیگر سبقت بگیرند بنابراین زیر سیطره دشمنان اشغال گر غرب خویش را ذبح و قربانی می کنند.

در پرتو اسلام و ولایت فقیه از توطئه های دشمن عبور می کنیم

سردار سلامی خاطرنشان ساخت: در دوران هشت سال دفاع مقدس با آن همه هجمه قدرت های جهان توانستیم استقلال خود را حفظ کنیم و در پرتو اسلام و زیر سایه ولایت فقیه از تمامی توطئه های دشمن عبور می کنیم.

وی گفت: می دانیم که دشمن می خواست دوباره ما را به تاریخ شوم گذشته باز گرداند اما نتوانست که این عزتمندی حاصل خون شهیدان و رشادت های آنان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز حلب در سوریه آزاد شد و معنای آن این است که آمریکا، اروپا، عربستان، قطر، ترکیه و وابستگان فریب خورده شان همه گرفتار یاس و شکست شده اند.

سردار سلامی گفت: همه این پیروزی ها محصول شهادت طلبی این امت است و آزادی حلب به معنی شکست همه قدرت سیاسی و نظامی استکبار در یک نقطه از جهان اسلام و به اهتزاز در آمدن پرچم مقاومت اسلامی است.

وی تصریح کرد: اگر امروز موشک های کشور از قلب این سرزمین می تواند هر نقطه ای از مناطق حیاتی دشمن را در این منطقه به آتش بکشد، این نشانه نصرت الهی است.

امروز دیگر قدرت در انحصار آمریکا نیست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: امروز دیگر قدرت در انحصار آمریکا نیست و می بینیم خداوند چگونه دست کفار را برای سلطه بر مسلمانان بسته است.

سردار سلامی ادامه داد: این سند حقانیت ما است و زمان فتوحات آشکار فرا رسیده است و به زودی دشمنان از سرزمین های مسلمانان خواهند گریخت.

وی بیان کرد: ما در دل تحریم ها رشد کرده ایم و در حالی که دانشمندان ما را در خیابان ها ترور می کردند، ما به انرژی هسته ای رسیدیم یعنی امروز با مدرن ترین کشورهای جهان هم تراز هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: این ها همه محصول شهادت فرزندان این امت است و این همه اقتدار، شکوه، آبرو، پیشرفت و رشد همه مرهون فداکاری شهیدان والامقام و صبر و شکیبایی خانواده های این شهدا است.

سردار سلامی افزود: ارزش صبر و شکیبایی خانواده های شهدا کمتر از شهدا نیست چرا که این خانواده ها آرزوهایشان را به خدا تقدیم کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار سلامی: دیگر قدرت در انحصار آمریکا نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..