تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران و آفریقای جنوبی یادداشت تفاهم دفاعی نظامی امضا کردند

نظامی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آفریقای جنوبی امروز (سه شنبه) در محل وزارت دفاع آفریقای جنوبی به وسیله سردارحسین دهقان و خانم ماپیسا آنکاکولا وزیر دفاع و کهنه سربازان آفریقای جنوبی امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ وزیران دفاع دوکشور پس از امضای این یادداشت تفاهم درجمع خبرنگاران با تاکید برهمکاری های دفاعی – نظامی، تلاش برای تحکیم صلح، ثبات و امنیت منطقه ای و جهانی؛مبارزه قاطع و همه جانبه با تروریسم را از مهمترین محورهای این یادداشت تفاهم ذکر کردند.

همکاری در زمینه امنیت دریایی،امورآموزشی و تبادل تجربیات در مبارزه با جرائم سازمان یافته از دیگر مفاد این یادداشت تفاهم به شمار می رود.

شبس**1708*1613*تنظیم کننده: علیرضا ارشادی*انتشار دهنده: عبدالله غفاری
کلید واژه ها: آفریقای جنوبی - وزارت دفاع - نظامی - جمهوری اسلامی - جمهوری - مبارزه - امنیت - ایران - وزارت - خبرنگاران - وزیر دفاع - وزیر - سربازان - تروریسم - عبدالله - تبلیغات - اسلامی - ایرنا - امروز - اداره - منطقه - گزارش - جرائم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران و آفریقای جنوبی یادداشت تفاهم دفاعی نظامی امضا کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..