تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهاسازی یک قطعه پرنده "قوی ف&a

ساعت: 21:35 منتشر شده در مورخ: 1395/09/23 شناسه خبر: 976960

در راستای حفظ و حراست از محیط زیست، یک قطعه پرنده قوی فریادکش خاکستری توسط ماموران محیط بانی اصلاندوز در تالاب سدمیل مغان رهاسازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،یکی از همیاران محیط زیست شهر اصلاندوز یک قطعه پرنده قوی فریاد کش خاکستری را به محیط بانی این شهر تحویل داد که ماموران محیط زیست عصر امروز این پرنده را در تالاب سدمیل مغان رهاسازی کردند.

قوی فریادکش گونه‌ای قو است که در نیم کره شمالی زندگی می‌کند. جثه این قو از قوی کوچک بزرگتر است .این قوها معمولا در سواحل دریا ، ماندآبهای ساحلی ، دریاچه‌ها و رودخانه‌های بزرگ زندگی می کنند.

همزمان با سرد شدن هوا، کوچ پرندگان مهاجر و نایاب به تالابها، رودخانه ها و آب بندانهای شهرستان پارس آباد و اصلاندوز شروع شده و چشم انداز زیبایی را برای گردشگران و طبیعت گردان ایجاد کرده است.

به گفته هاشم میرزانژاد رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد، 63 گونه پرنده بومی و مهاجر در تالاب سدمیل مغان شناسایی شدند که قوهای فریاد کش سفید و خاکستری و قوی گنگ از جمله پرندگان مهاجر هستند که در تالاب سدمیل مغان بسر می برند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهاسازی یک قطعه پرنده "قوی ف&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..