تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمپ نانوایی های استفاده کننده از جوش شیرین/نظارت‌ها بر عملکرد نانوایی‌ها تشدید می‌شود

ساعت: 21:35 منتشر شده در مورخ: 1395/09/23 شناسه خبر: 976908

فرماندار نیر گفت: نظارت‌ها بر عملکرد نانوایی‌ها تشدید می‌شود و نانوایانی که از جوش شیرین استفاده می کنند پلمپ خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیریمیز،مهدی احمدی فرماندار نیر در کمیسیون آرد و نان شهرستان نیر از تشدید برخورد با نانوایان متخلف در سطح شهرستان خبر داد و گفت: نانوایی هایی که از جوش شیرین استفاده می کنند پلمپ خواهد شد.
  فرماندار نیر در ادامه به بازرسی های بعمل آمده از ابتدای سال تاکنون در قالب گشت های تلفیقی هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 389 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی شهرستان صورت گرفته که 27 مورد تخلف کشف و متخلفان به پرداخت 76 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمپ نانوایی های استفاده کننده از جوش شیرین/نظارت‌ها بر عملکرد نانوایی‌ها تشدید می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..