تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی بارسا مقابل حریف عربستانی در یک بازی با ٨ گله

پیروزی بارسا مقابل حریف عربستانی در یک بازی با ٨ گله

ورزش > فوتبال جهان - بارسلونا و الاهلی عربستان در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ تيم هاي بارسلونا اسپانيا و الاهلي عربستان در ديداري دوستانه كه اسپانسر مشترك دو تيم ترتيب داده بود، در قطر به مصاف هم رفتند. در اين بازي اتفاقات ويژه كم نيفتاد. مرتضي احمدي، كودك افغانستاني كه آرزوي ديدن مسي را داشت و فوق ستاره آرژانتيني بارسا اين آرزو را برايش محقق كرده بود، در عكس تيمي كاتالان ها حاضر شد و پيش از مسابقه هم كنار لئو بود. ژاوي هرناندز، اسطوره سابق بارسا هم پيش از بازي در اردوي اين تيم حاضر شد و هم تيمي هاي قديمي اش را ملاقات كرد. اين ديدار دوستانه با ٨ گل همراه بود، بارسلونا ٥-٣ حريف قطري را شكست داد. سوارز، مسي و نيمار تا دقيقه ١٧ بارسا را ٣-٠ جلو انداختند. آلكاسر و رافينيا هم ديگر گل هاي بارسا را زدند. براي الاهلي هم عمر عبدالرحمن ( يار كمكي تيم عربستانی ) و آسري ( دو بار ) گلزني كردند.

٤٣٢٥٧




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی بارسا مقابل حریف عربستانی در یک بازی با ٨ گله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..