تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 ماده‌غذایی برای عاشقانه‌تر شدن زندگی مشترک/با «بادام زمینی» همسر خود را علاقمند نگه دارید

خوردن میوه نقش بی‌بدیلی در افزایش سلامت جسمی و روحی و ترغیب نشاط و سرخوشی در محیط خانه دارد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ اگر احساس می کنید در زندگی خانوادگی با همسرتان دچار بی احساسی شده اید و دیگر شور و عشق و هیجان در زندگی شما و او جایی ندارد وقت آن است که با تغذیه سالم این احساسات مثبت را تقویت کنید.

آووکادو؛ معجزه قلب سالم برای آقایان

با خوردن آووکادو می توانید علاوه بر حفظ سلامت جسمی، زیبایی پوست و موی خود را نیز برای سالها حفظ کنید که از عوامل مهم برای پایداری زندگی خانوادگی است. این میوه به ویژه برای سلامت قلب و عروق آقایان مفید است.

بادام زمینی؛ دانه جادویی ابراز عشق و علاقه

با خوردن این دانه دوباره مثل سالهای جوانی سرشار از احساس عشق و محبت به همسرتان می شوید. از این گذشته مصرف بادام باعث افزایش شانس باروری به دلیل وجود مواد مغذی موجود در آن چون سلنیوم و روی می شود.

سایر خوشمزه های باورنکردنی اما موثر در عشق و محبت

از دیگر خوراکی‌های مفید برای افزایش عشق و علاقه به همسر می توان به توت فرنگی، غذاهای دریایی چون ماهی های روغنی، لبنیات و پروتئین کم چرب اشاره کرد.

علاوه بر تغذیه این خوراکی ها که باید توسط زوج صورت گیرد، انجام ورزش و تناسب اندام، پوشیدن البسه مناسب و احساسات شاد و مثبت اندیشی نیز در ایجاد عشق و علاقه در زندگی موثر است.

منبع: health

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 ماده‌غذایی برای عاشقانه‌تر شدن زندگی مشترک/با «بادام زمینی» همسر خود را علاقمند نگه دارید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..