تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانن پتنت‌ حسگر منحنی تصویر خودکار را به ثبت رساند

دوربین‌ها روزبه‌روز تقریبا از هر جهت بهتر می‌شوند و در همان حال که حسگرها نیز رو به بهبودی گذاشته‌اند، از لحاظ ساختار پایه حسگرها در درازمدت چهش درخور ملاحظه‌ای نکرده‌اند.

حال چنان چه که طرح اولیه جدید ارایه شده باورپذیر باشد، می‌توان گفت که ظاهرا شرکت کانن (Canon) بنا دارد تا تغییری زیربنایی در این زمینه صورت دهد.

طرح اولیه یا همان پتنت کانن تصویری منحنی از حسگری نشان می‌دهد که توانایی انعطاف‌پذیر شدن را در هنگام راه‌اندازی با سیگنال الکتریکی دارد. تا این جای کار همه چیز جنبه سرگرمی و تفریح دارد اما خوب است بدانید که در این بین پرسشی پر و پیمان وجود دارد که چه بسا از شنیدنش سر آدم سوت بکشد و آن این که آیا چنین حسگر منحنی در مقایسه با حسگر‌های تخت رایج هیچ مزیت شایان توجهی دارد یا خیر!؟

canon_curved_sensor_patent

پاسخ مثبت است چون حسگر منحنی تصویر با کیفیت فوق‌العاده در اختیار می‌گذارد به ویژه تصاویری که از زوایا تهیه می‌شوند زیرا انحنای درست را اصلاح می‌کند تا آن جا که ضرورت اجتناب‌ناپذیر لنزهای سریع‌تر، کوچک و ساده‌تر برای گرفتن چنین تصاویری به شمار می‌آید.

اکنون، حسگر منحنی در راهی قرار گرفته که آخرش این است که سر از دوربین‌های پیشرفته و پرطرفدار درآورد پیش از آن که پایش به قلمرو گوشی‌های هوشمند باز شود. با این حال، با در نظر گرفتن ضرباهنگ گسترش فن‌آوری در این روزها پر پیدا است که نوآوری‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند زیاد منتظر چنین طرح‌ها و فکر‌های اولیه‌ای نخواهند ماند.

fonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانن پتنت‌ حسگر منحنی تصویر خودکار را به ثبت رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..