تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه واقعی 11000، بودجه پیشنهادی 6300 میلیارد

کد خبر: ۴۴۱۳۲۳

۲۲  بازدید

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون عمران از عملکرد ضعیف تخصیص بودجه‌های نقدی در سال‌جاری در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: در لایحه بودجه 96، بودجه وزارت راه و شهرسازی 6300 میلیارد تومان پیش‌بینی شده در حالی که بودجه درخواستی مدیران این وزارتخانه 11000 میلیارد تومان است.

صدیف بدری در گفت‌وگویی، افزود: با حضور وزیر راه و شهرسازی به اتفاق کلیه معاونان ایشان در جلسه امروز کمیسیون عمران، در خصوص عملکرد بودجه عمرانی 95 و میزان تخصیص آن، برنامه‌ها و پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در بودجه 96 و دغدغه‌های مدیران این وزارتخانه و انتظارات وزارت راه از کمیسیون عمران برای افزایش بودجه این وزارتخانه، به تفصیل گفت‌وگو شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس، با بد توصیف کردن میزان تخصیص بودجه عمرانی وزارت راه و شهرسازی در سال 95، گفت: بودجه 7700 میلیارد تومانی این وزارتخانه تا امروز، هم از نظر نقدی و هم از نظر اوراق و اسناد خزانه، وضعیت نامناسبی را نشان می‌دهد. وزارت راه از نظر نقدی تا امروز فقط  80 میلیارد تومان تخصیص داده است. بودجه غیرنقدی این وزارتخانه از نظر اوراق و اسناد خزانه و مجوز انتشار اوراق مشارکت نیز، به ترتیب 2850 میلیارد تومان و حدود 3000 میلیارد تومان است.

وی ابراز امیدواری کرد، تا پایان سال مالی وضعیت این وزارتخانه از نظر تخصیص بودجه بهتر شود.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با ناکافی دانستن بودجه وزارت راه و شهرسازی در بودجه سال 96، گفت: بودجه وزارت راه و شهرسازی در سال آینده 6300 میلیارد تومان است اما نیاز بودجه‌ای این وزارتخانه براساس برش برنامه توسعه بیش از 11000 میلیارد تومان است.
بدری از وعده کمیسیون عمران برای اصلاح این بودجه در کمیسیون عمران سخن گفت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس، در بخش دیگری از این گفت‌وگو، شهرام کوسه‌غراوی، شادمهر کاظم‌زاده و محمدرضا ملکشاهی‌راد، نمایندگان مینودشت، دهلران و خرم‌آباد را نمایندگان کمیسیون عمران در کمیسیون تلفیق بودجه 1396 اعلام کرد.

وی از طرح پنج سئوال نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی در جلسه عصر  امروز (سه‌شنبه) سخن گفت و افزود: سئوالات نمایندگان درباره حادثه قطار سمنان، عمران روستایی، آسفالت جاده‌ها و معابر روستایی و بافت فرسوده شهرها بود که پس از پاسخ‌های وزیر، همه سئوالات برای بررسی بیشتر به کمیته‌های فنی - مهندسی و حمل‌ونقل ارجاع شد. قانع شدن یا نشدن نمایندگان سئوال‌کننده منوط به نظرات کارشناسی کمیته مذکور است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه واقعی 11000، بودجه پیشنهادی 6300 میلیارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..