تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی S8 تنها در یک نسخه با نمایشگر خمیده معرفی خواهد شد

به‌تازگی Korea Herald گزارشی را منتشر کرده است که مطابق آن، گلکسی S8 تنها در نسخه اج معرفی خواهد شد و خبری از نسخه معمولی و یا فلت نخواهد بود. این درحالی است که این منبع اعلام کرده است، سال آینده سامسونگ از دو مدل گلکسی S8 رونمایی خواهد کرد، یکی از این نسخه‌ها به نمایشگری ۵.۷ اینچی مجهز است و دیگر نسخه که نمایشگری ۶.۲ اینچی خواهد داشت از نوع بدون حاشیه و با نسبت نمایشگر به بدنه بالای ۹۰ درصد خواهد بود. در واقع این نسخه از گلکسی S8، نمایشگری هم‌چون نسخه استفاده شده در شیائومی می‌میکس با نسبت بدنه به نمایشگر ۹۱.۳ درصد خواهد داشت.

در طی دوساله گذشته، سامسونگ دو نسخه متفاوت از پرچم‌دارانش را معرفی می‌کرد که یکی از نمایشگر فلت و دیگری از صفحه نمایشی خمیده از دو سمت یا به اصطلاح اج بهره می‌برد. معرفی پرچم‌دار آتی سامسونگ آن‌هم تنها با نمایشگر اج موجب نگرانی برخی از تحلیلگران شده است. Choo Dae-young یکی از تحلیلگران اقتصادی کره، معتقد است که تقاضا برای داشتن یک نمایشگر اج به علت وجود مشکلات متعدد از جمله لمس ناخواسته بخش‌های کناری چندان زیاد نیست. به علاوه وجود یک نمایشگر بدون حاشیه برای اسمارت‌فون‌ها کارایی چندانی ندارد و برای وسایلی هم‌چون تلویزیون می‌تواند مفید باشد.

samsung-foldable-smartphone-840x467

Peter Lee، یکی دیگر از تحلیلگران معتقد است که در برهه زمانی فعلی سامسونگ نیاز به تولید دیوایس‌هایی با قابلیت انعظاف‌پذیری دارد. هفته گذشته بود که مشخص شد سامسونگ قصد دارد چنین اسمارت‌فونی را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کند. این دیوایس در بخش مرکزی خود یک لولا دارد که به کاربر این اجازه را می‌دهد دو نمایشگر موجود در بخش جلویی و پشتی را در حالت‌های مختلفی قرار دهد. هم‌چنین با باز کردن کامل این دیوایس می‌توانید به صورت یک تبلت از آن استفاده کنید.

سامسونگ می‌گوید هدف از ارایه چنین دستگاهی، سنجش میزان رغبت و تقاضای کاربران برای داشتن محصولات با قابلیت تاشو و هم چنین دریافت بازخورد کاربران هنگام استفاده از این نوع دیوایس‌ها خواهد بود. گلکسی S8 در تاریخ ۲ فوریه در شهر بارسلونا و درست یک روز قبل از بازگشایی رسمی نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی S8 تنها در یک نسخه با نمایشگر خمیده معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..