تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : مهمترین علت پوسیدگی دندان های ایرانی ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد حسین رضوانی با اذعان به این موضوع که متاسفانه مسواک زدن در بین انسان ها خوب آموزش داده نشده است، گفت: مهمترین علت پوسیدگی دندان های ایرانی ها، مسواک نزدن است.

وی با تاکید بر اینکه پوسیدگی دندان ها به راحتی قابل پیشگیری است، افزود: با رعایت ساده ترین روش ها، می توان جامعه ای داشت که انسان ها آن دندان های پوسیده نداشته باشند.

رضوانی ادامه داد: اگر انسان ها بدانند با مسواک زدن و نخ دندان، به راحتی می توان از پوسیدگی دندان ها جلوگیری کرد، قطعا سراغ مسواک زدن خواهند رفت.

این متخصص دندانپزشکی ترمیمی اظهارداشت: مجموعه دستورات بهداشتی، بر رعایت محیط پاکیزه و عاری از میکروب در دهان تاکید دارد.

وی تاکید کرد: مسواک زدن بعد از خوردنی ها و حداقل شستن دهان حتی با آب خالی، می تواند از ماندن مواد تخریب کننده روی دندان ها جلوگیری کند.

رضوانی به ۱۵ دقیقه طلایی فرصت مسواک زدن و شستن دهان اشاره کرد و افزود: بررسی ها نشان داده است که بعد از هر خوردنی، تنها ۱۵ دقیقه برای از بین بردن مواد تخریب کننده دندان ها که در مواد قندی وجود دارد، فرصت داریم. زیرا، بعد از ۱۵ دقیقه حیاتی، این مواد بر لایه های دندان نفوذ کرده و به تدریج عامل پوسیدگی دندان ها می شوند.

رئیس انجمن متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران، گفت: توصیه ما این است که در این ۱۵ دقیقه طلایی یا مسواک بزنند و یا حداقل دهان را شستشو دهند.

وی همچنین بر استفاده از نخ دندان برای تمیز کردن سطح دندان ها از پلاک میکروب تاکید کرد و افزود: برای ترویج فرهنگ مسواک زدن، باید به مدارس رفت و دانش آموزان را ترغیب کرد مسواک بزنند.

حتما بخوانید :   زیباجو : کاش ۲ میلیون داشتم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : مهمترین علت پوسیدگی دندان های ایرانی ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..