تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم نفت و گاز گچساران سپاهان اصفهان را در لیگ برتر واترپلو برد

امین دهقان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه انقلاب اصفهان برگزار شد، تیم نفت و گاز گچساران موفق شد با نتیجه هشت بر پنج میزبان خود را مغلوب کند.
نفت و گاز گچساران در حالی به مصاف حریف اصفهانی رفته بود که 2 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و چهار بازیکن دیگر این تیم نیز با وجود سرماخوردگی در رقابت امروز حاضر شده بودند.
مهران قطبی و محمد عبدالرحمانی قضاوت این دیدار را به عهده داشتند.
وی گفت: تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران با این پیروزی هفت امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.
تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران که سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر کشور را دارد، سال جاری به منظور کشف استعدادهای جدید با ترکیبی بومی در این رقابت‌ها حاضر شده است.
شهرستان 120هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 20 تیم دررقابت‌های رشته‌های مختلف ورزشی لیگ های کشوری دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8143/8005

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم نفت و گاز گچساران سپاهان اصفهان را در لیگ برتر واترپلو برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..