تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفربه هند برای جشنواره هولی و نکات ضروری شرکت در این جشنواره+تصاویر

سفر به هندو شرکت در جشنواره هولی که یادآور پیروزی خیر بر شر است.

نکات ضروری برای شرکت در جشنواره هولی هند

 جشنواره هولی یادآور پیروزی خیر بر شر است. نام دیگر این جشنواره، جشنواره ی رنگها است. در این جشن مردم به شادی، رقص و پایکوبی، پاشیدن آب و رنگ به روی یکدیگر می پردازند. این جشنواره نشان دهنده ی پایان زمستان و استقبال از فراوانی در برداشت محصول در بهار است ...

 سفربه هند برای جشنواره هولی و نکات ضروری شرکت در این جشنواره


زمانی برگزاری هولی ....
یک روز پس از ماه کامل ،در ماه مارس هر سال این جشنواره برگزار می شود. در سال 2017، جشن در سیزدهم ماه مارس برگزار می شود. این جشن یک روز زودتر در غرب بنگال و اودیشا اتفاق می افتد.

 سفربه هند برای جشنواره هولی و نکات ضروری شرکت در این جشنواره

جشنواره در کجا ...
در بسیاری از مناطق هند این جشن برپاست، فقط ممکن است در برخی مناطق پر رونق تر از مناطق دیگر باشد. فقط در یک مکان است که از برگزاری جشن اجتناب می شود. بزرگترین مراسم سنتی هولی در ماتورا و ورینداوان که تنها 4 ساعت از دهلی نو فاصله دارد، برگزار می شود.

سفربه هند برای جشنواره هولی و نکات ضروری شرکت در این جشنواره

چجوری برگزار ...
مردم در این روز پودرهای رنگی را بر روی یکدیگر می پاشند و در زیر آب به رقص و پایکوبی می پردازند. در دهلی نو و بمبئی، رویدادهای ویژه جشنواره هولی با موسیقی، رقص باران و رنگ ها همراه است.

آیین این جشنواره
تاکید مراسم هولی در سوزاندن demoness Holika است. در ابتدای مراسم آتش بزرگی روشن میشود و نماد demoness Holika در آن سوزانده می شود. مردم دور آتش آواز می خوانند، می رقصند و سه بار دور آتش می گردند. سوزاندن Holika بدلیل این است که آنرا شیطان شاه می دانند، زیرا پسر خود را بدلیل پرستش لرد ویشنو در آتش سوزانده است. پسر از آتش جان سالم به در برده و به جای آن پدر را سوزانده اند.

سفربه هند برای جشنواره هولی و نکات ضروری شرکت در این جشنواره

چه انتظار می توان داشت؟
جشنواره ای سرگرم کننده است که برای شرکت کنندگان نباید خیس و کثیف شدن مهم باشد. برخی رنگ ها به راحتی از روی لباس پاک نمی شوند، پس سعی کنید از لباس های قدیمی و کهنه استفاده کنید. خوب است که قبل از جشن بدن خود را به روغن نارگیل آغشته کنید تا رنگ به راحتی از روی پوشت بدنتان شسته شود. تا جایی که امکان دارد از برخورد رنگ با چشم و همچنین دهان و گوش خودداری کنید.

دالاهو

اخبار مرتبط:

راهنمای سفر به زیبایی های پنانگ مالزی +تصاویر

راهنمای سفر به آنتالیا در ترکیه + تصاویر

راهنمای سفر به «ماخونیک»؛ یک روستای جهانی

راهنمای سفر به ترکیه/ آداب و رسوم مردم ترکیه+تصاویر

نکات مهم قبل از سفر به ارمنستان + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفربه هند برای جشنواره هولی و نکات ضروری شرکت در این جشنواره+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..