تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبشارهای دره سختی جاذبه ای متفاوت در کرمان+تصاویر

آبشارهای دره سختی در استان کرمان واقع است.

آبشارهای دره سختی

آبشارهای دره سختی در استان کرمان واقع است. در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر کرمان و در ضلع شمال شرقی کافر کوه، دره ای وجود دارد که پیش از ۱۰ کیلومتر در دل کوه های بلند با دیوارهای پرشیب و گاه ۲۰۰ متری پیچ و تاب جالب توجهی را به وجود آورده است.

 آبشارهای دره سختی جاذبه ای متفاوت در کرمان

 در این دره به واسطه جریان آب رودخانه نزدیک به ۴۵ آبشار بلند و کوتاه با ارتفاعی بین ۳ تا ۴۵ متر وجود دارند. گذر از این دره نیازمند ابزار فنی، آمادگی بدنی و نیز آشنایی با فن شنا می باشد. پیمایش این دره حداقل ۵ روز زمان می برد.

آبشارهای دره سختی جاذبه ای متفاوت در کرمان

بی شک این دره شگفت انگیز به واسطه طول مسیر، وجود ریزش های خروشان آب، بیشه زارها، نیزارها، دیواره ها و نیز حیات وحش متنوعی که دارد، می تواند جزء منحصر به فرد ترین دره های کشور باشد. چرا که دره های معروفی چون «رقز» فارسو «آندرس» شمال در برابرعظمت آن، دره های کوچکی محسوب می گردند. این مسیر در تابستان ۱۳۸۸ برای اولین بار، توسط تیم۶ نفره امداد و نجات کوهستان هلال احمر کرمان، مورد بررسی و شناسایی قرار گرفت.

 آبشارهای دره سختی جاذبه ای متفاوت در کرمان

همگردی

اخبار مرتبط:

سفری لذت بخش به آبشار زیبا پیران+تصاویر

طبیعت فوق العاده بکر و سرسبزدر آبشار زیبا و دیدنی جوزک+تصاویر

آبشار زیبای گنجنامه +عکس

آبشار زیبای سنگ نو طبیعتی بسیار دیدنی در بهشهر+تصاویر

گشت و گذار در طبیعت زیبا و بکر آبشار راین+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبشارهای دره سختی جاذبه ای متفاوت در کرمان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..