تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زومیت را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

زومیت در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام حضور پررنگی دارد و علاوه بر بازتاب بخشی از اخبار اصلی، ویدیوهای جذاب، آپدیت اپلیکیشن‌ها و موارد جالب توجه دیگری را به کاربران ارائه می‌دهد.

پیچ اینستاگرام و کانال تلگرام زومیت چند ماهی است که به‌طور جدی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و خوشبختانه در همین مدت کم توانسته‌اند بیش از ۲۱ هزار مخاطب در تلگرام و نزدیک به ۶۸ هزار مخاطب در اینستاگرام جذب کنند. سعی ما این بوده است که در پیج و کانال زومیت، فعالیتی متفاوت با سایت در پیش بگیریم به‌طوری که شبکه‌های اجتماعی ما، تنها بازتاب‌دهنده‌ی صرفِ خبرهای سایت نباشند و کاربر بتواند با عضویت در آن، علاوه بر آنکه در جریان خبرهای مهم سایت قرار بگیرد، از مطالب متنوع و جذاب دیگری نیز بهره‌مند شود.

یکی از اصلی‌ترین مطالب اینستاگرام و تلگرام زومیت مربوط به ویدیوهای جذاب در رابطه با فناوری و علمی و موارد هیجان‌انگیز دیگر است که طیف وسیعی از موضوعات را در بر می‌گیرد. شما می‌توانید ویدیو‌های وایرال با هر نوع موضوع مرتبط با تکنولوژی و علم را در کانال و پیج زومیت مشاهده کنید. مواردی همچون معرفی جدیدترین اختراعات و تجهیزات ساخته‌شده، آیتم‌های اسلوموشن، آزمایش‌های جالب شیمی، معرفی ترفندها و آموزش‌های جالب و‌ ... تنها بخشی از مواردی هستند که به‌صورت ویدیو در پیج‌های زومیت منتشر می‌شوند. بخشی از این ویدیوها که وجود صدا برای آن‌ها ضروری نیست، به‌صورت گیف منتشر خواهند شد.

در کنار تمام مطالب جذاب و متنوعی که در کانال و پیج زومیت منتشر می‌شود، اخبار تکنولوژی و فناوری روز را فراموش نکرده‌ایم و روزانه به‌صورت منتخب حداقل ۶ تا ۸ مورد از خبرهای مهم سایت را نیز بازتاب خواهیم داد. در پست‌های خبری شما علاوه بر مشاهده‌ی عکس و تیتر مطلب، به لینک آن هم دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با لمس روی آن، مستقیما وارد مطلب مورد نظر شوید و آن را مطالعه کنید.

یکی از جدیدترین بخش‌هایی که در کانال زومیت اضافه شده است و از امروز شاهد فعالیت گسترده‌تری آن خواهید بود؛ انتشار فایل آپدیت اپلیکیشن‌های «ارتباطی و اجتماعی» مهم همچون تلگرام، اینستاگرام، واتس‌اپ و‌ موارد مشابه است. از آنجایی که ممکن است بسیاری از کاربران در دریافت فایل‌های آپدیت از پلی‌استور مشکل داشته باشند یا با تأخیر از بروزرسانی اپلیکیشن‌های محبوب خود باخبر شوند؛ از این پس تصمیم داریم خبر بروزرسانی و فایل آپدیت را (در صورتی که شامل مواردی به‌جز رفع باگ باشد) به‌محض انتشار در کانال زومیت نیز منتشر کنیم.

عضو کانال تلگرام زومیت شوید به پیج ایسنتاگرام زومیت بپیوندید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زومیت را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..