تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی کمیسیون قضایی: پیگیر لایحه کودک‌آزاری هستیم/ بخش‌هایی از لایحه جدید

سخنگوی کمیسیون قضایی: پیگیر لایحه کودک‌آزاری هستیم/ بخش‌هایی از لایحه جدید

جامعه > خانواده - حجت‌الاسلام حسن نوروزی، عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: لایحه کودک‌آزاری را در کمیسیون قضایی بررسی می‌کنیم و امیدواریم طی دو هفته‌ آتی روند ورود این لایحه به صحن علنی مجلس هموار شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن نوروزی، سخنگوی کمیته‌ قضایی مجلس اعلام کرده است که لایحه «حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان» در نوبت رسیدگی است و قرار است این لایحه در روز چهارشنبه، 24 آذرماه در کمیسیون قضایی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.

او درباره تغییراتی كه قرار است در این لایحه وجود داشته باشد، گفت: تغییر سن کودک آزاری به 18 سال، ارایه تعاریف مشخصی که منجر به کودک آزاری می‌شود مثل بهره کشی، معامله کودکان، فحشا و ...، پیش‌بینی وضعیت مخاطره آمیز، جرم‌انگاری موارد گزارش‌ ندادن کودک آزاری، جرم انگاری قاچاق، جنبه‌ عمومی دادن به کودک آزاری و ...

او همچنین بیان كرد: با توجه به تخصیص بودجه و برنامه‌ 5 ساله، کمی طول می‌کشد که این لایحه به صحن علنی مجلس ورود پیدا کند اما این هفته در جلسه کمیسیون قضایی به این مسئله رسیدگی می‌شود و اگر به نتیجه‌ نهایی نرسیدیم، هفته‌ آینده‌ نیز برای بررسی این لایحه دوباره جلسه‌ای در کمیسیون قضایی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام نوروزی افزود: امیدواریم این بار این لایحه در کمیسیون تصویب شود زیرا با توجه به اینکه کودک‌آزاری یکی از موضوعات مهم و اساسی در حوزه‌ مسایل اجتماعی است، بسیار پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم طی دو هفته‌ آتی روند ورود این لایحه به صحن علنی مجلس هموار شود.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی کمیسیون قضایی: پیگیر لایحه کودک‌آزاری هستیم/ بخش‌هایی از لایحه جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..