تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از گنبد امام علی(ع) در 17 ربیع الاول

معاونت جذب و مشارکت مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از رونمایی گنبد امام علی(ع) در 17 ربیع الاول خبر داد.

رونمایی از گنبد امام علی در 17 ربیع الاولبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوسف افضلی معاون جذب و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات امروز در گردهمایی نمایندگان ستاد بازسازی عتبات عالیات در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، اصناف و اقشار کشور، اظهار داشت: 17 ربیع الاول از گنبد امام علی(ع) رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه پایه ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک‌های مردمی است افزود: در6 ماهه اول نخست بازسازی عتبات عالیات فقط به نظافت پرداخته‌ایم. بعد از آن برنامه میان مدتی را شروع کرده‌ایم.

معاونت جذب و مشارکت مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه هم اکنون 95 درصد از بازسازی‌ها در عتبات عالیات به اتمام رسیده افزود: در برنامه بلندمدت طرح توسعه حرمین شریفین دو پروژه عظیم را آغاز کرده‌ایم.

افضلی ادامه داد: 100 هزار مترمربع برای قسمت زیارتی در نظر گرفته شده که حدود 60 درصد آن انجام و تا پایان سال 96 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: در کربلا ترفیع گنبدها و در مشهد لاغرسازی ستون‌ها در حال انجام است.

معاونت جذب و مشارکت مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در پایان درباره اقدامات انجام شده در سامرا، گفت: در سامرا هم به سفارش مقام معظم رهبری، 4 هزار و 300 متر زمین در اطراف حرم ، عملیات بازسازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از گنبد امام علی(ع) در 17 ربیع الاول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..