تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از نخستین سامانه ثبت و کاهش طلاق در قوچان

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی از 85 درصدی زوجین با همکاری و کمک مشاورین در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مراسم رونمایی از سامانه مدیریت طلاق که ظهر امروز در مرکز مداخله در بحران فردی و اجتماعی قوچان برگزار شد .

حقدادی با اشاره به اینکه 6ماه از طرح کاهش طلاق می گذرد گفت : در طول این مدت در مشهد ،17 درصد از این زوجین با همکاری و کمک مشاورین ، مدد کاران و روانشناسانی که در بهزیستی حضور دارند از طلاق منصرف شده و به سازش رسیده اند.

او با بیان اینکه یکی از موضوعات آسیب های تاسف برانگیز در استان فراوانی طلاق است که معظل بزرگی برای خانواده ها شده است ،افزود : سامانه ای طراحی شده است برای کسانی که قصد گرفتن طلاق را دارند که باید در مرحله اول مشاورهای طلاق توافقی را پوشش دهد.

معاون اجتماعی بهزیستی استان این طرح را حاصل تفاهم نامه بین دادگستری و سازمان بهزیستی دانست و خاطر نشان کرد :با کمک دادگستری و اعتمادی که این نهاد به سازمان بهزیستی داشته است توانسته ایم با هماهنگی آنها هیچ متقاضی طلاقی بدون مشاوره به سمت طلاق حرکت نکند.

او گفت : از ابتدای آذر 6 شهر بزرگ استان شامل ، تربت حیدریه ، قوچان ، نیشابور ، گناباد ، سبزوار ، کاشمر ، به این سامانه اضافه شده اند که در حال حاضر 85 درصد کسانی که مصمم به طلاق هستند با مراجعه به مراکز سازمان بهزیستی از خدمات پیشگیرانه آن استفاده می کنند.

معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه 15 درصد از طلاق ها ثبت نمی شود گفت : تقریبا صد در صد طلاق توافقی در شهرستان های استان با همین سیستم انجام می شود که در آینده نزدیک طلاق های غیر توافقی هم با نظر مساعدی که در سیستم قضایی وجود دارد اضافه خواهد شد .
انتهای پیام//




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از نخستین سامانه ثبت و کاهش طلاق در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..