تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غزل شاکری بیوگرافی و عکس

غزل شاکری بیوگرافی و عکس غزل شاکری بیوگرافی و عکس

غزل شاکری بیوگرافی و عکس

غزل شاکری بازیگر و طراح صحنه و لباس است. اولین حضور وی در سینما در سال ١٣۶۶ و با ایفای نقش در فیلم «ماهی» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی همراه بوده است. از جمله سوابق هنری وی می توان به ایفای نقش در فیلم هایی نظیر «ماهی»(کامبوزیا پرتوی، ١٣۶۶)، «گلنار»(کامبوزیا پرتوی، ١٣۶٧)، «وقتی همه خواب بودند»(فریدون حسن پور، ١٣٨۴) و طراحی صحنه و لباس فیلم های «وقتی همه خواب بودند»(فریدون حسن پور، ١٣٨۴) و «آینه های روبرو»(نگار آذربایجانی، ١٣٨٨) است.

غزل با درخشش سریال شهرزاد (حسن فتحی) و ایفای نقش آذر موفقیت سال‌های پیشین خود را مجدداً تکرار کرد. به تازگی آهنگی به نام (چون موی تو) در مورد سریال شهرزاد از این بازیگر منتشر شده است.

منبع نسیم فان

tweet



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غزل شاکری بیوگرافی و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..