تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال پایتخت ۵

سریال پایتخت ۵ سریال پایتخت 5

سریال پایتخت ۵

سری جدید سریال پایتخت در راه است !!! + پایتخت ۵

محسن تنابنده نویسنده وبازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت در صفحه ی شخصی اش از سری جدید این مجموعه خبر داد.

سریال “پایتخت” از جمله سریال‌های موفقی است که طی چند سال اخیر از تلویزیون پخش شد و هر سری آن با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبین مواجه شد . پس از ساخت هر سری از مجموعه “پایتخت” این سوال در بین بینندگان و مخاطبین آن به وجود می‌آید که آیا سری بعدی هم در کار است یا خیر ؟پس از اینکه آخرین شماره از این مجموعه، در ماه رمضان پارسال از شبکه اول سیما مهمان خانه‌های مخاطبین شد، بحث و شایعات در خصوص ساخت “فصل پنجم” نیز شروع شدند. خبرهای غیررسمی‌ بسیاری درباره ی ساخت آن برای نوروز ۹۵ به فضای مجازی راه یافت ولی این مساله تکذیب شد و با اعلام برنامه‌های صدا و سیما برای نوروز آتی ، مشخص شد که خبری از پایتخت ۵ نخواهد بود .شایعات پیرامون این سریال رو به فروکش بود تا اینکه ناگهان محسن تنابنده، نویسنده چهار فصل پیشین “پایتخت” با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ساخت سری جدید این سریال خبر داد.

وی نوشت:
“و بالاخره پایتخت در راه است.”

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم مجموعه سریالی است که از نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ نیز پایتخت ۲ پخش شد. پایتخت ۳ نیز در سال ۱۳۹۳، و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد.

ساخت سری جدید سریال «پایتخت ۵» برای نوروز آینده (۱۳۹۶) سفارش داده شده است و ساخته می‌شود.[۱۸]

منبع نسیم فان

tweet



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال پایتخت ۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..