تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام داعش از غیرنظامی ها در شرق موصل با حملات خمپاره ای

به گزارش پایگاه الشرقیه نیوز عراق به نقل از مقام های امنیتی و نظامی عراق، عناصر داعش پس از شکست در بخش های شرقی موصل اقدام به حملات خمپاره ای بی هدف می کنند که این حملات خمپاره ای تاکنون یکهزار و 200 کشته یا زخمی برجای گذشته است.
عناصر تروریستی پس از آزادسازی بسیاری از بخش ها و محله های شرق موصل اقدام به انجام عملیات انتحاری علیه مواضع نیروهای عراقی می کند. روز یکشنبه انفجار دو خودروی انتحاری داعش در شرق شهر موصل دستکم جان 26 نفر از نیروهای عراقی را گرفت.
از سوی دیگر یکی از فرماندهان ارشد یگان مبارزه با تروریسم در عراق گفت که تا آزادی کامل بخش شرقی 'موصل' فقط شش محله دیگر باقی مانده و به این ترتیب بخش شرقی به طور کامل از گروه تروریستی 'داعش' بازپس گرفته می شود.
پیشتر آژانس کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرده بود که حدود 35 هزار کودک موصلی طی دو ماه گذشته آواره شده اند.
عملیات موصل از 17 اکتبر گذشته (26 دی) در شمال عراق از 6 محور و به فرمان 'حیدر العبادی' نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق آغاز شد.
خاورم**9365**1010
مترجم: رضا میرزائی*انتشار دهنده: حسن معظمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام داعش از غیرنظامی ها در شرق موصل با حملات خمپاره ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..