تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




  خریدی جذاب از مراکز خرید سنگاپور - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/23 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره-   خریدی جذاب از مراکز خرید سنگاپور آکاایران: ۵ مرکز خرید سنگاپور که شما را به وجد خواهند آورد

مردم سنگاپور عاشق خرید و حضور در مراکز تجاری هستند. بدون شک اگر خرید کردن را در گروه ورزش ها طبقه بندی می کردیم، این ورزش تبدیل به ورزش ملی مردم سنگاپور می شد و به همین دلیل میزان تراکم مراکز خرید؛ مال ها و بازارهای موجود در این جزیره باریک و کوچک از تمامی بخش های دیگر دنیا بیشتر است و این مساله به معنی این حقیقت است که اگرچه این کشور در روی نقشه تنها یک خط باریک سرخ رنگ محسوب می شود، اما در عین حال سنگاپور را می توان بهترین مقصد گردشگری به منظور خرید و بازارگردی در سراسر دنیا محسوب کرد. در این کشور تنها در خیابان مشهور اورچارد Orchard Road شما به اندازه ای با تنوع مراکز خرید و مال روبرو می شوید که محال است بتوانید طی چند روز همه آن ها را مورد بازدید قرار دهید. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که همه مراکز خرید و بازارهای سنگاپور به شکل مال های سرپوشیده و پاساژ نیستند و تعداد زیادی بازار ساخته شده در فضای آزاد نیز در این کشور وجود دارد.

به گزارش آکاایران: محله های مشهور چینی ها و هندی ها دو محله مشهور برای خرید از بازارهای فضای باز و دست فروش ها هستند که خرید از این مراکز، خاطره ای جذاب و فراموش نشدنی است که توصیه می کنیم در سفر به این کشور، حتما آن را تجربه کنید. در این نوشتار به معرفی پنج مرکز خرید ارزشمند و مناسب در کشور سنگاپور می پردازیم، پس با الی گشت همراه باشید.

مراکز خرید خیابان اورچارد (Orchard Road)

این خیابان به طول ۲ کیلومتر و ۲۰۰ متر است که تمام آن با مال ها و مراکز خرید اشغال شده و بزرگ ترین مرکز خرید سنگاپور محسوب می شود. مجموعه هایی بکر و دیدنی مانند (ION Orchard) و(Paragon house) با ارائه برندهای مشهور و معتبر جهانی ؛ همه نیازهای شما را برآورده کرده و مراکزی مانند (Far East Asia) انواع مواد غذایی و پوشاک ارزان قیمت را ارائه می دهند. مرکز خرید (Lucky Plaza) نیز مناسب کسانی است که عاشق چانه زنی و خرید های متنوع هستند. در تمامی مراکز خرید این خیابان، ده ها کافه و رستوران مختلف وجود دارد که پاسخگوی سلیقه ها و نیازهای مختلف خواهند بود.

ویوو سیتی (VivoCity)

ویوو سیتی بزرگ ترین مال در سراسر سنگاپور محسوب می شود و تقریبا همه چیز در آن به فروش می رسد. در این مرکز خرید، ۱۵ سینما ، یک آمفی تئاتر در طبقه آخر ، یک زمین بازی در هوای آزاد، یک گالری هنری بزرگ، تعداد زیادی رستوران و کافه و فروشگاه های متعددی وجود دارد.

,سفر,سنگاپور,خرید,[categoriy]   خریدی جذاب از مراکز خرید سنگاپور

  خریدی جذاب از مراکز خرید سنگاپور - آکاسفر,سنگاپور,خرید,بازار,دیدنی,مراکز خرید سنگاپور,مراکز خرید

آکاایران:   خریدی جذاب از مراکز خرید سنگاپور

حاجی لن Haji Lane

اگر دوست دارید در فضایی خرید کنید که گویی میلیون ها کیلومتر از سنگاپور دور شده اید، به حاجی لن بروید. این بازار خرید بسیار جذاب بوده و دارای خیابان هایی باریک، فروشگاه هایی رنگارنگ و کوچک و بزرگ و … است که در محیطی شاد  وجود دارد که برای هر خریداری می تواند جذاب باشد، این بازار در ساعات پس از تاریک شدن هوا دارای حال و هوایی خاص و بسیار شاد است.

,سفر,سنگاپور,خرید,[categoriy]   خریدی جذاب از مراکز خرید سنگاپور بازار ساحلی خلیج مارینا (Marina Bay)

حتی اگر جزو مشتاقان خرید و بازارگردی نیستید، فرصت دیدن این مرکز خرید در سفر به سنگاپور را از دست ندهید. معماری فوق العاده این مجموعه خود به تنهایی بسیار دیدنی است، پنجره های بسیار بزرگ شیشه ای، سالن بزرگ میانی و آب نمای بزرگ مرکزی آن بسیار جذاب و تاثیرگذار هستند. در این مرکز خرید انواع مغازه های ارائه کننده برندهای معتبر و … وجود داشته و طبقه ۵۷ آن دارای چشم اندازی استثنایی به سمت خلیج است.

بازار خیابانی محله چینی ها

شما در محله چینی ها همیشه و حتی در روزهای میانی هفته می توانید کل روزتان را صرف خرید و دیدن اجناس مختلف ارائه شده در مغازه ها و بساط دست فروش ها کنید. بهتر است پیش از رفتن به مراکز خرید محله چینی ها از تخفیف های هفتگی و معمول آن ها با خبر شده و برنامه خود را بر این اساس تنظیم کنید. این مرکز خرید از خیابان های (Pagoda) ، (Trengganu) و (Sago) گذشته و به طور خاص در شب ها برقرار است. در این محله برای غرق شدن در فرهنگ چینی آماده شوید؛ همه چیز اعم از فروشنده ها، اجناس مختلف از جمله شمع های سنتی چینی، آثار هنری، لباس، خیابان هایی به سبک کلاسیک چینی و …. نشان از چین و فرهنگ خاص آن دارند.

  خریدی جذاب از مراکز خرید سنگاپور

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «  خریدی جذاب از مراکز خرید سنگاپور - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..