تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن Panorama 360: ثبت تصاویر پانوراما در اندروید و آی او اس - زوم اپ

Panorama 360 اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که به کمک آن می‌توانید تصاویر پانوراما و ۳۶۰ درجه ثبت کنید.

امکان ثبت تصاویر پانوراما از سال‌ها پیش و حتی در گوشی‌های جاوا امکان‌پذیر بود و به دلیل آن‌که توانایی ثبت تمام زوایای یک منظره را داشت، به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های عکاسی تبدیل شدِ به‌طوری که بعد از گذشت سال‌ها، هنوز هم یکی از رایج‌ترین شیوه‌های عکاسی به‌حساب می‌آید. اما با تولید گوشی‌های هوشمند و اضافه‌شدن سنسورهای حرکتی، تصاویر پانوراما ارتقاء یافت و به لطف این ویژگی، ثبت و مشاهده‌ی این تصاویر وارد مرحله‌ی جدیدی شد. تا پیش از این موضوع، عکس‌های ۳۶۰ درجه‌ای در گوشی‌های جاوا، به‌صورت یک تصویر با اندازه‌ای بسیار طولانی قابل مشاهده بود که تمام ۳۶۰ درجه‌ی محیط را در یک تصویر ساده و دوبعدی به شما نشان می‌داد. اما با ورود سنسورهای هوشمند، کاربران قادر خواهند بود این تصاویر را دقیقا مشابه زمانی که به ثبت آن‌ها پرداختند، و تنها با حرکت دادن گوشی به اطراف مشاهده کنند. Panorama ۳۶۰ یکی از اپلیکیشن‌هایی است که قادر به ساخت تصاویر پانوراما و سه‌بعدی در گوشی‌های اندروید و آیفون خواهد بود.

نکته‌ی جالبی که در Panorama ۳۶۰ وجود دارد، امکان اشتراک‌گذاری عکس‌های ثبت‌شده به‌صورت آنلاین است. به لطف این ویژگی شما قادر خواهید بود تصاویر سه‌بعدی و پانورامایی که کاربران جهانی این اپلیکیشن در بخش آنلاین منتشر کرده‌اند، مشاهده کنید و از تماشای مناظر جذاب در نقاط مختلف دنیا لذت ببرید. نکته‌ای که باعث جذاب بودن این ویژگی شده است، امکان مشاهده‌ی سه‌بعدی عکس‌های پانوراما است؛ به‌طوری که برخلاف تصاویر ساده‌ای که از مناظر مختلف در اینترنت وجود دارد، تصاویر موجود در Panorama ۳۶۰ را می‌توانید با حرکت دادن گوشی به سمت‌های مختلف مشاهده کنید که حسی بسیار واقعی برای کاربر خواهد ساخت. این عملکرد Panorama ۳۶۰ تا حد زیادی به اپلیکیشن Sphere۳۶۰ شباهت دارد و با توجه به مشکلات کندی و سنگین بودن برنامه‌ی Sphere، اپلیکیشن Panorama ۳۶۰ می‌تواند جایگزین خوبی برای آن باشد.

اپلیکیشن Panorama ۳۶۰ با حجم ۱۲ مگابایت برای اندروید و ۳۰ مگابایت برای آیفون منتشر شده است که برای اجرا به اندروید ۲.۳ و‌ ای او اس ۸ یا بالاتر نیاز خواهد داشت. برای دانلود این برنامه که تنها در پلی‌استور گوگل دارای بیش از ۵ میلیون دانلود است، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

امکان ساخت تصاویر پانوراما و سه بعدی امکان ذخیره‌ی آفلاین و آنلاین امکان اشتراک گذاری مستقیم از داخل برنامه امکان مشاهده‌ی عکس‌های ساخته شده توسط دیگران

نکات منفی

نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن Panorama 360: ثبت تصاویر پانوراما در اندروید و آی او اس - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..