تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیزر تبلیغاتی سریع‌ترین و جدیدترین سدان کیا

کمپانی خودروسازی کیا با انتشار دومین تیزر تبلیغاتی از محصول جدید خود، توجه علاقه‌مندان به سدان‌های GT Sport را به سوی خود جلب کرده است.

کمتر از دو هفته‌ پیش، کمپانی کره‌ای کیا با انتشار یک تیزر تبلیغاتی خبر از محصول جدید و هیجان‌انگیز خود داد، این کمپانی اکنون با انتشار یک تیزر تبلیغاتی دیگر همه‌ی نگاه‌ها را به‌سوی خود جلب کرده است. در تبلیغات منتشرشده از این خودرو، از آن با عنوان «پرشتاب‌ترین خودروی تولیدشده توسط کیا تا به امروز» یاد شده است و انتظار می‌رود این مدل در کلاس خودروهای سدان GT Sport قرار بگیرد. گمان می‌رود این خودروی جدید از لحاظ ابعاد، بین اپتیما و کادنزا یا مدل K900 قرار بگیرد؛ اما رفتاری به‌مراتب اسپرت‌تر و عملکردی چالاک‌تر نسبت به مدل‌های اشاره‌شده خواهد داشت.

منابع آگاه معتقدند این خودرو به پیشرانه‌ی شش سیلندر ۳.۳ لیتری با توربوی دوگانه که در مدل جنسیس G80 به کار گرفته شده است، مجهز است و به لطف یک جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۸ سرعته، توان ۳۶۵ اسب بخار را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. در ویدیوی تبلیغاتی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو، ۵.۱ ثانیه عنوان شده است؛ شتابی که باعث می‌شود این محصول جدید کیا هم‌تراز مدل پایه‌ی پورشه پانامرا قرار بگیرد و به نسبت مدل‌ Cee’d GT کیا عملکرد بسیار بهتری داشته باشد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط کیا، این خودرو روز هشتم ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ میلادی در نمایشگاه خودروی دیترویت به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد و می‌توان مطمئن بود که تا آن زمان، کیا تیزرهای تبلیغاتی بیشتری از این خودرو منتشر خواهد کرد.

دانلود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیزر تبلیغاتی سریع‌ترین و جدیدترین سدان کیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..