تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار مهیب گاز در نهاوند + تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

احمد کیانی، مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: بامداد امروز انفجار مهیب گاز در یک واحد آپارتمانی مسکونی در خیابان فرمانداری رخ داد و این واحد مسکونی را تخریب کرد.

انفجار مهیب گاز در نهاوند + تصاویر

وی اظهار داشت: پس از دریافت گزارش این حادثه ساعت حدود 2 بامداد یک دستگاه آمبولانس 115 به محل انفجار اعزام شد.

کیانی افزود: براثر این حادثه تنها مصدوم این انفجار که یک مرد 28 سال بود توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان علیمرادیان منتقل شد.

مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: مصدوم این حادثه به‌شدت دچار سوختگی اندام‌ها شده بود و سریعاً تحت نظر قرارگرفته شد.

انفجار مهیب گاز در نهاوند + تصاویر

محمدعلی زمانیان مسئول آتش‌نشانی نهاوند نیز در این مورد گفت: این حادثه به دلیل نشت گاز خانگی یک‌منزل مسکونی در مجتمع صدار نهاوند رخ داد و موجب وحشت ساکنان این مجتمع شد.

انفجار مهیب گاز در نهاوند + تصاویر

وی اظهار داشت: این مجتمع دارای چهار طبقه است که در هر طبقه سه واحد مسکونی قرار دارد و بیش از ۳۰ نفر در آن سکونت دارند.

زمانیان بابیان اینکه به‌محض وقوع انفجار گاز در این منزل مسکونی اکیب های آتش‌نشانی نهاوند به محل اعزام شدند، اظهار داشت: در این حادثه دو واحد مسکونی طبقه سوم تخریب‌شده است و شیشه‌های چندین واحد مسکونی دیگر شکسته و دیوارهای آن‌ها ترک برداشته است.

انفجار مهیب گاز در نهاوند + تصاویر

مسئول آتش‌نشانی نهاوند بابیان اینکه علت وقوع این حادثه نشت گاز اعلام‌شده است، از حضور کارشناسان شرکت گاز، برق و پلیس ۱۱۰ برای بررسی بیشتر این حادثه خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار مهیب گاز در نهاوند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..