تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی 350 کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد مازندرن در دولت یازدهم

به گزارش افکارنیوز،

رمضانعلی گلچوبی عصر روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قائمشهر که در مرکز اقامتی کمپ ترک اعتیاد این شهرستان برگزار شد ، افزود : این کمپ ها در سال های قبل شناسایی شده بودند .

وی همچنین گفت که با شروع به کار دولت تدبیر و امید تنها به 84 کمپ در این استان مجوز داده شده است که 64 کمپ در حال حاضر فعالیت دارند .

گلچوبی از بهبود یافتن 21 درصد از معتادان مراجعه کننده به کمپ های ترک اعتیاد استان خبر داد .

** آموزش رایگان و وام برای بهبود یافتگان

کلچوبی با اعلام این که بهبود یافتگان از اعتیاد به صورت رایگان از آموزش فنی و حرفه ای برخوردار می شوند ، افزود : پارسال حدود 800 نفر از بهبودیافتگان در استان آموزش فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

معاون بهزیستی مازندران از پرداخت وام به بهبود یافتگان به عنوان یکی دیگر از اقدامات دولت یاد کرد و افزود : پنج درصد از اعتبارات بهزیستی به عنوان وام به این افراد پرداخت می شود.

وی بر ضرورت آموزش خانواده های معتادان تاکید کرد و گفت : در استان مازندران حدود 40 هزار نفر معتاد تحت درمان هستند که اعضای خانواده آنان حدود 150 هزار نفر می شوند که باید در اولویت آموزش قرار بگیرند.

معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی مازندران کمک به افراد معتاد برای رها شدن از اعتیاد را وظیفه انسانی ، اخلاقی و اجتماعی دانست و افزود : انتظار می رود تا از کمپ ها تنها به عنوان هدف و دستورالعمل استفاده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی 350 کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد مازندرن در دولت یازدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..