تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخراج سفرای ایران از شورای همکاری خلیج فارس!

کد خبر: ۴۴۱۲۷۲

۱۱۲  بازدید

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه لبنانی «النشره»، برخی نمایندگان پارلمان کویت خواستار اخراج سفرای ایران و روسیه از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شدند.

بر اساس این گزارش، این نمایندگان اعلام کردند که شورای همکاری خلیج فارس باید نسبت به اخراج سفرای ایران و روسیه به دلیل حمایت این دو کشور از ارتش سوریه در نبرد حلب، مبادرت نماید.

در همین ارتباط، «جمعان الحربش» از نمایندگان پارلمان کویت مدعی شد: مردم حلب تحت کشتار دسته جمعی قرار گرفتند و به همین دلیل سفرای روسیه هرچه سریعتر به دلیل حمایت های این کشور از ارتش سوریه، از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس اخراج شوند.

«عبدالله فهاد» از دیگر نمایندگان پارلمان کویت نیز خواستار اخراج سفرای روسیه و ایران به دلیل حمایت از ارتش سوریه در حلب شد.

گفتنی است، جنجال های اخیر برخی نمایندگان پارلمان کویت علیه ایران و روسیه در حالی است که این دو کشور نقش مهمی در شکست تکفیریها در شهر حلب سوریه ایفا کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخراج سفرای ایران از شورای همکاری خلیج فارس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..