تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمب ۳۰واحد غیرمجاز عرضه مرغ زنده

۳۰ واحد غیرمجاز عرضه مرغ زنده در ایرانشهر پلمب شد.

فرامرز هاشم زهی با اشاره به غیر بهداشتی و غیر قانونی بودن فعالیت فروشندگان مرغ زنده در سطح شهر، اظهار داشت: شهروندان مرغ مورد نیاز خود را از فروشندگان مورد تایید دامپزشکی یا کشتار روز تهیه کنند.

وی با اشاره به نارضایتی ساکنان اطراف مکان های عرضه مرغ زنده افزود: فروش مرغ زنده در سطح شهر علاوه بر آلودگی میکروبی، احتمال شیوع بیماری مشترک انسان و پرندگان را بیشتر می کند.

رئیس دامپزشکی ایرانشهر گفت: با توجه به تهدید سلامت شهروندان، با فروشندگان مرغ زنده در سطح شهرستان بر اساس قانون برخورد می شود.

وی با بیان اینکه مرغ های زنده ای که در سطح شهر به فروش می رسد مورد تایید اداره دامپزشکی نیست، گفت: شهرستان ایرانشهر دارای کشتارگاه طیور با ظرفیت 2 هزار قطعه کشتار در ساعت است به طوری که در هر شیفت کاری بیش از 12 تن گوشت مرغ کشتار روز روانه بازار مصرف می کند.

وی از شهروندان ایرانشهری خواست مرغ مورد نیاز خود را از کشتارگاه و یا فروشندگان مجاز تهیه کنند.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمب ۳۰واحد غیرمجاز عرضه مرغ زنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..