تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناظرات دانشجویی فرصتی برای توسعه ایده‌ها در سطح بین‌المللی

مناظرات دانشجویی یکی از غنی‌ترین کارهای فرهنگی است و بین‌المللی شدن این مسابقات می‌تواند جایگاه دانشگاه را در دنیا ارتقا دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران عصر امروز در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی در طول سالیان اخیر اظهار داشت: جهاد دانشگاهی حرکت‌های فرهنگی اصیلی را در فضای دانشجویی برپا کرده است و در کنار سایر توانمندی‌های بالای آموزشی و علمی اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی بیان کرد: مسابقات مناظره دانشجویی یکی از غنی ترین و پر محتواترین کارهای فرهنگی است که بعد از پنج دوره از برگزاری این مسابقات تجربه بسیار خوبی را نصیب ما شده است.

سرسنگی ادامه داد: امروزه زمان آن رسیده است که این مسابقات را در سطح بین‌المللی برپا کنیم تا ایده‌ها و ارزش‌های خودمان را به دیگر کشورها معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه کشورهای دنیا باید با ارزشهای این تمدن کهن آشنا شوند، افزود: ما باید حرفهای ناگفته این نظام را از طریق اقدامات بین‌المللی به دیگر کشورها ترویج دهیم و این کار یکی از اهداف برنامه سوم دانشگاه تهران است.

سرسنگی یادآور شد: ارتقا جایگاه بین‌المللی دانشگاه تهران و تبدیل آن به یک مرکز آموزش عالی کارآفرین از اهداف مهم برنامه سوم این دانشگاه محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: گسترش اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت پذیری اجتماعی از دیگر برنامه‌های مهم این دانشگاه در راستای کارآفرینی و بین‌المللی شدن است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناظرات دانشجویی فرصتی برای توسعه ایده‌ها در سطح بین‌المللی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..