تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا ۱۵۰ معرفی شد

کمپانی HMD Global از گوشی جدید نوکیا رونمایی کرد. نوکیا ۱۵۰ و نوکیا ۱۵۰ دو سیمکارت، تولیدات جدید این کمپانی فنلاندی هستند. قیمت هر دو گوشی چیزی حدود ۲۶ دلار خواهد بود.

نوکیا ۱۵۰ در هر دو مدل از رادیو FM، فایل‌های MP3، بلوتوث و SLAM پشتیبانی خواهد کرد. باتری موجود در این گوشی ظرفیتی برای ۲۲ ساعت تماس و ۳۱ روز حالت استندبای خواهد داشت. علاوه بر این‌ها، بازی‌های معروف نوکیا مثل Nitro Racing و Snake Xenzia نیز از پیش بر روی این گوشی نصب شده است.

یک عدد دوربین با رزولوشن VGA در کنار فلاش هم در نوکیا ۱۵۰ حضور دارد. هر دو مدل نوکیا ۱۵۰ و نوکیا ۱۵۰ دو سیمکارت، به‌زودی از اوایل سال ۲۰۱۷ در اروپا برای فروش به عرضه خواهند رسید.

gsmarena_004gsmarena_005




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا ۱۵۰ معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..