تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابمان را به کدام نقاط گردشگری محدود کنیم؟ - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/23 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- انتخابمان را به کدام نقاط گردشگری محدود کنیم؟ آکاایران: به این ۵ مکان گردشگری چشم بسته سفر کنید

خلاصه کردن لیست های سالانه ما از بهترین مکان های مسافرتی چند ماه زمان برده است، ما از نویسنده ها و متخصصان سفر در سراسر دنیا پرس و جو کرده و افتتاح هتل ها و رستوران های جذاب جدید را زیر نظر داشتیم.

به گزارش آکاایران: . در سال ۲۰۱۷ شما را به اوسلو برای فرهنگ قهوه خوردن، بلگراد و واله دی گوادالوپ برای نوشیدنی های خاصش دعوت می کنیم. در حالی که برای گذراندن تعطیلات در ساحل به چیزی جز یک ریزورت راحت، دریای گرم و یک کتاب خوب نیاز ندارید، مطمعناً سواحل توفینو در بریتیش کلمبیا با غذاهای خاص، هونولولو با اولین دوسالانه هنری و مالاگا با موزه های پنهانش برایتان جذابیت بیشتری خواهد داشت. تکنولوژی و جهانی شدن دنیا را کوچکتر و کاملاً قابل کشف کرده است.اما همیشه جاهایی برای کشف کردن وجود دارد یا حداقل نوبت شماست که آنها را مجدداً کشف کنید.

مالاگا، اسپانیا

مالاگای اسپانیا که در منطقه آندالوزیا واقع شده است، در حال حاضر تبدیل به بهشت موزه گرد ها شده است. بخش اول شامل موزه پیکاسو (محل تولد پیکاسو) و مرکز هنر های معاصر (CAC) با وسعت ۸هزار متر مربع است که میزبان هنرمندانی همچون آی وی وی و مارسل دزاما بوده است. بعد از آن موزه  کارمن تیسن افتتاح شد که بخشی از موزه تیسن مادرید بوده و محل نگهداری کلکسیون های خصوصی همسر بارون است و آثار هنرمندانی همچون ماگریت، شاگال و کالو در آن به نمایش درآمده است و فضای صنعتی کارخانه سابق تنباکو آن را شبیه موزه روسیه در سنت پترزبورگ کرده است. علاقه مندان به باستان شناسی می توانند از کلکسیون های موجود در کاخ آدوانا (شامل هنرهای عالی و آثار باستانی) و یا به قبرستان ماقبل تاریخ Antequera Dolmens بروند که در سال ۲۰۱۶ در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. هتل بزرگ میرامار(Gran Hotel Miramar)  نیز از اواخر سال ۲۰۱۶ در ساختمان تاریخی آرت نوو ۱۹۲۶ مقابل ساحل مالاگا افتتاح شده است.

,گردشگری,نقاط گردشگری,دیدنی های جهان,[categoriy] انتخابمان را به کدام نقاط گردشگری محدود کنیم؟

انتخابمان را به کدام نقاط گردشگری محدود کنیم؟ - آکاگردشگری,نقاط گردشگری,دیدنی های جهان,سفر,چین,ایتالیا

آکاایران: انتخابمان را به کدام نقاط گردشگری محدود کنیم؟

پاروس، یونان

ساحل پاروس مدت های طولانی است که محل تفریح علاقه مندان به موج سواری با کایت است. در تابستان گذشته در این جزیره فرودگاه جدیدی برای هواپیماهای بزرگ تر و پذیرایی از مسافران علاقه مند افتتاح شد. دهکده ماهیگیری نااوسا (Naousa) نیز با معماری یکدست سفید ساختمان ها و رستوران های کنار ساحل به طورچشم گیری مورد توجه قرار گرفته است. در اینجا می توانید در آپارتمان های پورتو نااوسا و یا سون سانتا ماریا، که دارای ۶ سوئیت و یک ویلا، همراه با قایق های اختصاصی برای گشت زدن در جزیره است بروید.

,گردشگری,نقاط گردشگری,دیدنی های جهان,[categoriy] انتخابمان را به کدام نقاط گردشگری محدود کنیم؟ روتردام، هلند

بعد از سالها توجه ویژه به شهر آمستردام، روتردام که دومین شهر بزرگ هلند است، به دلیل آشپزی رو به رشد و غذاهایش مورد توجه قرار گرفته است. ساختمان های با شکوهی مانند مدرنیست روتردام به مارکتال که بازار سر پوشیده با نقاشی هایی بر روی دیواره ها آن است و دارای ۹۶ غرفه است پیوسته است. در ( Fenix Food Factory) و (Roffa Streetfoodbar) کارگاهی را می بینید که در آن مواد غذایی را دودی می کنند. در همه جای شهر هنر دیده می شود. بیش از هزار قطعه هنری از جمله یکی از مجسمه های ساخت پیکاسو و رودین، در شهر نصب شده است. یکی از جدیدترین آثار هنری سوررئال « Bobbing Forest» است که، مجموعه درخت های نارون شناور در آب است. یکی دیگر از جاذبه های شهر پارک موج مصنوعی RiF010 است که موج سواران می توانند مهارت خود را در کانال Steigersgracht Canal ، به نمایش بگذارند.

,گردشگری,نقاط گردشگری,دیدنی های جهان,[categoriy] انتخابمان را به کدام نقاط گردشگری محدود کنیم؟ سوژو، چین

شهر ۲۵۰۰ ساله سوژو با استفاده از قطارهای سریع السیر، تنها نیم ساعت با شانگ های فاصله دارد. این شهر از طرفی به دلیل باغ های کلاسیک و شهر قدیمی پر از کانال با خانه های سفید شهرت دارد و از سویی دیگر به دلیل پارک صنعتی سوژو که با همکاری دولت سنگاپور ساخته شده است ، شهرت دارد. در این پارک مراکز خرید و سرگرمی به نام میدان تایمز، چرخ و فلک، رستوران های آسیایی و غربی، کافه ها، سینما و سالن کنسرت و آبنمای موزیکال در دریاچه جینجی در شب فراهم شده است و فقط ۲۰ دقیقه با مترو با مرکز شهر قدیمی فاصله دارد.

,گردشگری,نقاط گردشگری,دیدنی های جهان,[categoriy] انتخابمان را به کدام نقاط گردشگری محدود کنیم؟ تورین، ایتالیا

گرچه تورین بیشتر به خاطر کافه های تاریخی اش و«کفن تورین» شهرت دارد اما، یکی از مقاصد اصلی هنر معاصر به حساب می آید. سال گذشته کارولین کرسیتوف باکارگیف به مدیریت دو موسسه بزرگ Galleria Civica d’Arte Moderna ، اولین موزه هنرهای مدرن ایتالیا و Castello di Rivoli ، اولین موزه هنرهای معاصر در آمد و آثار برجسته ای از میکل آنژ و پل مک کارتی را به نمایش گذاشت. آثار هنری دوره های قبل تر را می توانید در دو موزه بازسازی شده Galleria Sabauda, که در آن ۵۰۰ اثر هنری متعلق به خانواده سلطنتی ساوی و موزه مصری ها Egyptian Museum   که یکی از بزرگ ترین کلکسیون های مصنوعات مصری ها در جهان است را، از نزدیک ببینید. اوایل سال ۲۰۱۷ ، ریشه های قرون وسطایی تورین، در محل جدید دفتر مرکزی قهوه لاوازا(Lavazza) در همسایگی آئورورا مشخص خواهد شد، وقتی شرکت از کاخ قرن چهارمی که در زمان ساختن دفتر کشف شده است ، رونمایی کند.

,گردشگری,نقاط گردشگری,دیدنی های جهان,[categoriy] انتخابمان را به کدام نقاط گردشگری محدود کنیم؟ انتخابمان را به کدام نقاط گردشگری محدود کنیم؟

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابمان را به کدام نقاط گردشگری محدود کنیم؟ - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..