تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی استایل نیکی کریمی

روزنامه آسیا - سحر موسوی: از آنجایی که استایل تحت تاثیر شخصیت و درونیات است، استایل افراد را نمی توان بدون در نظر گرفتن لایف استایل آنها به درستی درک کرد. در نظر داریم هر شماره به بررسی استایل یکی از هنرمندان خوب کشورمان بپردازیم. نیکی کریمی یکی از آن دوست داشتنی هایی است که شاید خیلی ها مثل من علاقه به شناخت بیشترشان داشته باشند. برای این کار سراغ پیام ایرایی رفتیم؛ عکاسی که با بازیگران رابطه خوبی دارد و می تواند کمک خوبی برای شناخت بهتر و دقیق ترشان داشته باشد.بررسی استایل نیکی کریمی در گفتگو با پیام ایرایی، عکاس و دستیارش

درست است که به عنوان استایلیست با هنرمندان همکاری دارید؟
- نه به این صورت، من ازشون عکاسی می کنم و برای داشتن عکس های خوب ممکنه ازشون بخوام چی بپوشن یا چی رو با چه چیزی ست کنن.

پس عکاسی هستید که لباس رو خوب می شناسید؟

- بله. اونم به این دلیل که من از 16 سالگی خودم مدل بودم.

با چه برندهایی کار کردید؟

- اگر قرار باشد نام ببرم باید اشاره کنم به ایکات و فرس – که اولین مدل فرس بودم – همچنین با موکارلو کار کردم و با خیلی برندهای دیگه که همیشه مدل اول شون بودم. پس دوربین، مدل لباس پوشیدن و اینکه چه جوری جلوی دوربین باید ظاهر شد رو خوب بلدم. جزو اولین عکاس هایی بودم که اومدیم عکاسی آتلیه ای را برای مجلات و مطبوعات انجام دادیم و با نشریه زندگی ایده آل شروع کردیم.

بررسی استایل نیکی کریمی در گفتگو با پیام ایرایی، عکاس و دستیارش

فکر کنم چون با پروسه عکاسی آشنایی دارید و می دونید چی کار باید کرد و چه خروجی هایی مد نظرتونه، عکس هاتون مورد توجه قرار می گیرن، همینطوره؟
- دقیقا. این خیلی تاثیر داره. یک چیز دیگه هم اینه که من خیلی عکس نگاه می کنم. دوست دارم وقتی مردم عکس های من رو نگاه می کنن حال شون خوب بشه و خیلی دوست دارم واقعیت ها رو به مردم نشون بدم. مثلا اگر قراره نیکی کریمی رو نشون بدم نهایت سعی ام رو می کنم که نیکی کریمی رو نشون بدم نه اینکه بگم نیکی کریمی بازیگر فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت است، بلکه سعی می کنم شناخت دقیقی از او به مردم بدم تا بقیه متوجه شخصیت، استایل و مدل لباس پوشیدنش بشن.

بحث برند پوشیدن نیست؟

- مهم اینه که همه متوجه بشن باید به ظاهرشون توجه کنن و لباس را با دقت انتخاب کنن. من سعی می کنم که این موضوع رو جا بندازم. خیلی از بازیگرها این رو می دونن و اونقدر خوب می دونن که می تونن الگوی خوبی برای بقیه باشن اما خیلی ها هم نمی دونن. کلا رسیدن به خود برای کسی که می خواد حرفه ای کار کنه مسئله با اهمیتی است. برای خودم هم پیش اومده که خودم رو رها کردم. این اتفاق حدود دو سال پیش برام افتاده بود، حدود یک سالی بود که خودم رو خیلی ول کرده بودم و تپل شده بودم.

وقتی که عکاسان اروپایی رو می دیدم، متوجه شدم که چقدر مراقب خودشون و سلامتی شون هستند، چقدر لباس های خوب می پوشن و اونقدر خودشون خوب هستند که مدلی که قراره باهاشون کار کنه تحت تاثیر خوب بودن اونها بهتر همکاری می کنه. من در عرض دو سال به کمک مربی خیلی خوبم، علیرضا کیانی 20 کیلو لاغر کردم. رژیم غذایی ام رو رعایت کردم و با ورزش سعی کردم خوب باشم. این دو سال خیلی کم کار بودم، چون فکر کردم قبل از اینکه حرفی برای گفتن داشته باشم باید اول خودم خوب، متناسب و خوش لباس باشم. برای موفق شدن اول باید خودمان خوب باشیم. همه باید سعی کنیم که ایده آل خودمان باشیم.

لباس و عکاسی خیلی به موازات همدیگر حرکت می کنند. اگر هر کدوم خوب نباشن روی هم تاثیر منفی می گذارند. درصد کمی از هنرمندهای ما واقعا دارند رعایت می کنند. هنرمندی که تو دید است با نوع رفتار و لباس پوشیدن و برخوردش داره به مردم احترام می گذاره اما خیلی های این احترام را به خود و دیگران نمی گذارند و با ادعای اینکه متفاوت و خاص هستند، خودشون را رها کردند. من می خوام بم مگه دیوید بکهام تو لباس پوشیدنش داره کار عجیبی می کنه، اما اگر یک تیشرت و شلوار هم بپوشه به چشم میاد.

بررسی استایل نیکی کریمی در گفتگو با پیام ایرایی، عکاس و دستیارش

نیکی کریمی رو هیچ وقت نامرتب نمی بینی؟
- خیلی خوش قول است. من تو 14 سال ندیدم که تا حالا نیکی کریمی بدقول باشه و به موقع سر کار حاضر نباشه. اینها همه خصوصیت های خوبی است که به هنرمند بودنش داره کمک می کنه. من می دونم که اگه می خوام با نیکی کریمی کار کنم باید خوش قول باشم، نباید تو حاشیه باشم و پشت سر بقیه حرف بزنم. من خیلی چیزهای خوب رو دارم در کار با نیکی کریمی یاد می گیرم.

کار کردن با نیکی کریمی داره باعث رشد من می شه. من به زمانم بیشتر دارم توجه می کنم. دوست دارم اوقات فراغت کتاب بخونم یا نقاشی کنم و کلا از وقتم استفاده مفید داشته باشم. تعداد دوست هام خیلی کم شدن و بیشتر دوست دارم با خانواده وقت بگذرونم.

من از حرف هاتون دارم اینها رو متوجه می شم که استایل خوب یک بازیگر فقط تحت تاثیر چهره خوب اون نیست و لایف استایل دقیق و انتخاب شده، یک هنرمند را خوب و حرفه ای می سازد.

- قضیه فقط این نیست که آدم لباس خوبی بپوشه و خوب به نظر بیاد. برای خوب بودن باید ورزش کرد، رژیم غذایی داشت، سالم تغذیه کرد و حتی شخصیت و رفتار خوبی داشت و همه این کارهاست که در مجموع تصویری از یک سلبریتی را می سازد.

با توجه به اینکه به عنوان دستیار دارید با نیکی کریمی همکاری می کنید می خواهم که یک مقدار از لایف استایلش برامون بگید تا بعد بریم سراغ استایل و سبک لباس پوشیدن ایشون.

- نیکی کریمی اگر در شبانه روز 4 ساعت بخوابه فکر می کنم هنر کرده. کار، زبان، مطالعه، ورزش و ... تو این دو سالی که دستیار خانم کریمی بودم شاهد فعالیت هاش هستم. شاید یکسری هستند که می گن چقدر نیکی کریمی بداخلاق و تو ژسته اما من چون باهاشون کار می کنم می بینم که چقدر درگیر است. اون لحظه که همه دارن فکر می کنن چه طوری حال یک نفر رو بگیرن، نیکی کریمی در این فکر که چطوری کارش رو تو یک جشنواره خارجی ببره و اگر 2 یا 3 زبان بلده چقدر خوبه که زبان دیگه ای هم یاد بگیره. همین چیزها متفاوتش می کنه.

صبح زود بیدار می شه و ورزش می کنه، تغذیه سالم جزو برنامه زندگی اش است و کلا اگر بخوام یک جمع بندی داشته باشم باید بگم که نیکی کریمی خیلی خوب بلده که به شیوه یک سوپراستار زندگی کنه. خوش لباس است و همیشه خیلی با دقت لباسش را انتخاب می کنه. نیکی کریمی همیشه طوری لباس می پوشه که برازنده یک خانم است و فکر می کنم این به خاطر احترامی است که برای خود و مخاطبانش قائله. شدیدا اهل مطالعه است.

ما 40 روز با هم کار کردیم. نیکی در تمام این روزها تو کیفش کتاب داشت و با وجود اینکه خیلی کم پیش می آمد بیکار باشیم اما از همان زمان های کم هم استفاده می کرد و مشغول کتاب خواندن می شد و من همیشه می رفتم از کیفش و کتاب های توش، عکاسی می کردم. دوست دارم همه بدونن که نیکی کریمی بی دلیل نیکی کریمی نشده. تا به حال ندیدم دروغ بگه. خیلی خوش حسابه و این واقعا چیزیه که الان کم می بینم. هیچ وقت ندیدم چون نیکی کریمی است از بقیه بخواد باهاش مجانی کار کنن. برای کار همه ارزش قائله.

بررسی استایل نیکی کریمی در گفتگو با پیام ایرایی، عکاس و دستیارش

زیاد خرید می کنه؟
- درت خرید می کنه. خیلی آدم مقتصدی است چون برای پولی که داره درمیاره تلاش کرده، بی دلیل و اشتباه خرج نمی کنه. نیکی کریمی همیشه فیلم های خوبی داشته و اگر در فیلمی بوده که خوب نبوده، درآمدش رو صرف فیلمسازی خودش کرده.

به برند خاصی علاقه داره که همیشه ازش خرید کنه؟

- کتاب، جزو اصلی خریدهای نیکی است. تنها دوست نیکی، کتابه. من تو این مدت تا حالا نشنیدم بگه که کسی دوست صمیمی من است. این رو در مورد سوالی گفتم که همیشه چی می خره اما در مورد لباس پوشیدن دیدم که همیشه حامی برندها و طراحان ایرانی بوده مخصوصا در مورد مانتو نیکی خیلی خودشه. برای کسی لباس نمی پوشه. اما به احترام دیگران همیشه تمیز و آراسته است. من نشنیدم تا به حال در مورد برند خاصی صحبت کنه. می تونیم به راحتی بگیم که نیکی کریمی سمبل سلامتی است.

چه کتاب هایی بیشتر می خونه؟

- بیشتر کتاب در مورد موفقیت می خونه و سرگذشت آدم های موفق. همه کتاب هاش رو هم به زبان انگلیسی می خونه. من از همکاری با نیکی خیلی یاد گرفتم و این همکاری خیلی باعث پیشرفت و تغییر من شده. ما عادت کردیم که ذهن مون را درگیر یکسری مسائل بی ارزش کنیم و همین باعث پر شدن ذهن مان می شود اما نیکی کریمی ذهنش از هر چیز بی ارزشی خالی است. اگر بهش خوبی کنی 10 برابر بهت خوبی می کنه اما اگه بهش بدی کنی فقط ازت فاصله می گیره. این اخلاق باعث شده که ذهن صاف و منظمی داشته باشه، همه چیزهای مهم را به خوبی و با جزییات به خاطره داره و مشغله زیاد باعث شلوغی و پراکندگی ذهنش نشده.

کمد لباسش رو دیدی؟

- نه؛ ما با هم کار می کنیم. نیکی کریمی دارای حریم های مشخصیه که ترجیح می ده شخصی باشه و درسته که من 14 ساله می شناسمش و 2 ساله که دستیارشم اما به زندگی شخصی اش وارد نشدم. می دونم از چیزهایی استفاده می کنه که بهشون علاقه داره.

عینکش چیه؟

- همیشه چیزهایی رو خریده که بهش اومده.

بررسی استایل نیکی کریمی در گفتگو با پیام ایرایی، عکاس و دستیارش

با این همه مشغله و فقط روزی 4 ساعت خواب، فرصت خرید کردن پیدا می کنه؟
- خیلی درگیر خرید نیست. تو زمان های خالی که داره و هر زمان که مسافرت می ره، خرید می کنه اما زمان زیادی رو صرف خرید نمی کنه. خوب می دونم که ترجیح می ده کتاب ترجمه کنه تا برای خرید وقت صرف کنه. نیکی کریمی خیلی ساده است. البته الان یک مفهوم منفی از سادگی جا افتاده که اصلا منظورم نیست. بی حاشیه و بدون پیچیدگیه. خودشه. همونیه که است و بعد از این مدت که باهاش کار کردم و بیشتر شناختمش احساس می کنم که مثل بلوره. شفاف و البته شکننده. امیدوارم که همیشه خوب باشه و بتونیم ازشون به خوبی مراقبت کنیم.

نکته ای مونده که بخوای بگی؟

- من همه زندگی ام رو مدیون مادرم، خواهرم و برادرم هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی استایل نیکی کریمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..