تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون 7 قرمز به بازار می آید -


,گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,[categoriy] آیفون 7 قرمز به بازار می آید

گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی گالکسی سامسونگ,موبایل نوکیا,گوشی نوکیا,موبایل سونی اریکسون,سونی اریکسون اکسپریا,قیمت گوشی htc,تبلت,تبلت سامسونگ,تبلت سونی,تلویزیون سامسونگ,تلویزیون ال جی,آیفون,آی پد,لپ تاپ,قیمت لپ تاپ

آکاایران: آیفون 7 قرمز به بازار می آید

آکاایران اپل می خواهد سال آینده یک آیفون قرمز عرضه کند.

 به گزارش ایسنا به نقل از تک تایمز، نسل بعدی آیفون در سال آینده می تواند در یک رنگ جدید جسورانه ظاهر شود و ظاهرا آن طور که از شایعات به گوش می رسد، آن رنگ قرمز است.

به گزارش آکاایران آیفون ۷ مشکی براق امسال موج بزرگی ایجاد کرد و به مانند ضربه بود. در واقع، تقاضا برای آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus در رنگ مشکی براق به اندازه ای زیاد بود که اپل با کمبود مواجه شد.

به نظر می رسد هر بار که اپل یک رنگ جدید معرفی می کند، تقاضاها را افزایش می دهد و آن رنگ نماد چیزی می شود که همه باید داشته باشند. این اتفاق برای رز طلایی و مشکی براق رخ داده است، بنابراین آیفون ۷s قرمز که در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد نیز می تواند ضربه بزرگ بعدی باشد.

اپل سال آینده به جای دو مدل آیفون، سه مدل عرضه خواهد کرد و یکی از آنها بنا به گزارش های منتشر شده قرمز خواهد بود. این خبر از انتشارات ژاپنی  Macotakaraدرز کرده که همچنین ادعا می کند مقالات کامپیوتر - ش می گوید آیفون بعدی اپل به جای آیفون ۸، آیفون ۷s و ۷s Plus نامیده خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون 7 قرمز به بازار می آید -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..