تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشجویان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: آخرین مهلت ثبت نام در شانزدهمین دوره عتبات دانشجویان تا یکم دی ماه است و دانشجویان می توانند از وام قرض الحسنه یک میلیون و پانصد هزار تومانی بهره ببرند.

حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار داشت:در پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان بیش از ۹۷ هزار نفر در سایت لبیک ثبت نام کردند و متقاضی اعزام به عتبات بودند که از این تعداد حدود ۱۸ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در قالب ۴۴۲ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی با اشاره به آغاز شانزدهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات گفت: ثبت نام در این دوره آغاز شده و تا ۱ دی ماه در سایت لبیک انجام خواهد شد و بعد از قرعه کشی برگزیدگان از سایت لبیک اعلام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه بیان کرد:برای دانشجویانی که به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شوند وام قرض الحسنه یک میلیون و پانصد هزار تومانی و برای زائرینی که به صورت زمینی اعزام شوند همان وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که بعد از نهایی شدن ثبت نام ، این تسهیلات در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

فقیهی ادامه داد:اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از اول بهمن ماه آغاز و تا ۱ اردیبهشت ماه ۹۶ ادامه خواهد داشت و در این مدت بیش از 16 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در قالب ۴۰۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

فقیهی با اعلام خبری خوش به زوج های دانشجو گفت:زوج های دانشجو که قرار است زندگی مشترک خود را با سفر به عتبات عالیات آغاز کنند بدون قرعه کشی به عتبات اعزام خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..