تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش اوباما به تصمیم ترامپ درباره گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از نشریه «هیل»، «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، در ساعات پایانی روز دوشنبه در مصاحبه با «دیلی شو»، نسبت به اظهارات «دونالد ترامپ»، مبنی بر اینکه وی به دریافت روزانه گزارش‌های اطلاعاتی نیازی ندارد، واکنش نشان داد. 

اوباما در این مصاحبه با تأکید بر اهمیت ارائه گزارش‌های روزانه اطلاعاتی به رئیس‌جمهور برای اتخاذ تصمیمات حیاتی، خطاب به ترامپ گفت: مهم نیست چقدر باهوش هستی. برای گرفتن بهترین تصمیمات، به در اختیار داشتن بهترین اطلاعات ممکن نیاز داری.   

ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفته بود به دریافت روزانه گزارش‌های اطلاعاتی ریاست‌جمهوری نیازی ندارد. رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، در این‌باره اظهار داشته بود: من آدم باهوشی هستم و نیازی نمی‌بینم که حرف‌های تکراری به‌طور روزانه، تکرار شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهد ترامپ خواستار دریافت گزارش‌های اطلاعاتی به صورت هفتگی است و نه روزانه. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش اوباما به تصمیم ترامپ درباره گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..