تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشین‌ و پاشو بی رحمانه یک دانش‌ آموز در قم!

دانش‌ آموز افغانستانی در قم مجبور شد تا با دستور معلم ۳۰۰ بار «بشین و پاشو» انجام دهد و حالا پس از این تنبیه از ناحیه زانو دچار درد شدید شده است.

تنبیه دانش آموز

دانش‌ آموز افغانستانی در قم مجبور شد تا با دستور معلم ۳۰۰ بار «بشین و پاشو» انجام دهد و حالا پس از این تنبیه از ناحیه زانو دچار درد شدید شده است.
 
در این حادثه، معلم مدرسه به دلیل اینکه دانش آموز پایه هفتم تکلیف خود را انجام نداده است، او را مجبور می‌کند تا سیصد بار این حرکت را انجام دهد.

مادر این دانش‌آموز می‌گوید:‌ فرزندم به دلیل ننوشتن تکالیف از سوی معلمش مجبور می‌شود تا 300 بار «بشین و پاشو» برود به همین دلیل چند روز به علت پا درد به مدرسه نرفت و هم‌اکنون از ناحیه زانو درد دارد که او را نزد دکتر برده‌ایم که گفته‌اند باید آزمایش و بررسی بیشتر شود.

وی می‌افزاید: فرزندم پدرش را نیز از دست داده است و برای تأمین هزینه‌های درمان درد پاهایش انتظار داریم تا مدرسه یا معلمی که این کار را انجام داده است.

مدیر این مدرسه نیز با تأیید این موضوع اعلام کرد که برای درمان دانش‌آموز تمام تلاشمان را انجام می‌‌دهیم و با معلم خاطی نیز برخورد کرده‌ایم.

تسنیم

اخبار مرتبط:

تنبیه وحشیانه بدنی دانش آموز مشهدی ابتدایی در کلاس درس

تنبیه‌ وحشیانه دانش آموز الیگودرزی توسط معلم! + تصاویر

تنبیه وحشتناک معلم باعث مرگ دانش آموز شد

استعفای رییس آموزش و پرورش بعد از تنبیه بدنی دانش آموز!+تصاویر

تنبیه یک دانش آموز با لوله پولیکا! +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشین‌ و پاشو بی رحمانه یک دانش‌ آموز در قم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..