تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«قاتل اهلی» را بدون نظارت کیمیایی تدوین نکردم

کد خبر: ۴۴۱۱۰۹

۵  بازدید

بهرام دهقانی با رد  شایعات مبنی بر تدوین فیلم «قاتل اهلی» بدون نظارت و اجازه مسعود  کیمیایی، تأکید کرد  هیچگاه شأن فیلمساز را در کارهایش نادیده نگرفته است.

روزنامه بانی فیلم: بهرام دهقانی با رد  شایعات مبنی بر تدوین فیلم «قاتل اهلی» بدون نظارت و اجازه مسعود  کیمیایی، تأکید کرد  هیچگاه شأن فیلمساز را در کارهایش نادیده نگرفته است.

بهرام د هقاني: «قاتل اهلی» را بدون نظارت کیمیایی تدوین نکردم

این تدوینگر سرشناس سینمای ایران در گفت و گو با ما اظهار داشت: «اینکه گفته می شود  با کنار رفتن مسعود  کیمیایی از پروژه «قاتل اهلی» و تعطیلی آن، من تدوین را بدون حضور او ادامه د اده ام، کذب محض است. فیلم تا همان روزهای فیلمبرداری با حضور کیمیایی راف کات اولیه شد و بعد از تعطیلی پروژه، پروسه تدوین هم متوقف شد . من همیشه در طول د وران کارم نه تنها در این پروژه که د ر تمام فیلم ها به قرارد اد حرفه ای با تهیه کنند ه و به موازات آن کارگرد ان پایبند  بوده ام و این روال طبیعی تولید  در سینماست. ضمن اینکه شأن کارگرد ان هم د ر فیلم حفظ می شود . من تا به حال بر خلاف این عرف حرفه ای و اخلاقی عمل نکرد ه ام و بعید  می دانم دیگران هم از این مسئله تبعیت نکنند ».

وی د ر پاسخ به اینکه د ومین همکاری اش با کیمیایی پس از فیلم «ضیافت» بعد  از د و دهه در «قاتل اهلی» را چطور ارزیابی می کند، افزود: «فعلاً ترجیح می دهم درباره این فیلم چه مثبت و چه منفی اظهار نظر نکنم و امید وارم سو تفاهم ایجاد  شده بین آقایان تهیه کنند ه و کارگرد ان هر چه سریعتر حل شود  تا این فیلم سرانجام خوبی پید ا کند ».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««قاتل اهلی» را بدون نظارت کیمیایی تدوین نکردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..